Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen finner ikke HDen

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her...

Søstra mi kjøpte denne: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10203, og jeg skal bare koble den opp for henne og legge inn windows, maskinen er ferdig bygd fra komplett. Men det som skjer er at når jeg skal legge inn windows så kommer denne vanlige blå skjermen som det står innstallerer windows, men etter 1 min kommer det melding om at windows kan ikke innstalleres pga at maskinen ikke finner noen HD. Har sjekka kabler og sånt, og alt skal være koblet til...

Noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp her...

Søstra mi kjøpte denne: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10203, og jeg skal bare koble den opp for henne og legge inn windows, maskinen er ferdig bygd fra komplett. Men det som skjer er at når jeg skal legge inn windows så kommer denne vanlige blå skjermen som det står innstallerer windows, men etter 1 min kommer det melding om at windows kan ikke innstalleres pga at maskinen ikke finner noen HD. Har sjekka kabler og sånt, og alt skal være koblet til...

Noen som har noen tips??

6280782[/snapback]

har du prøvd F6 under installasjon, så bruke DriverDisk som følgte med hovedkortet ?!?!..... kanskje det hjelper.....

* Boot system from OS installing CD-ROM.

* Make sure VIA RAID BIOS is executed by the system BIOS when POST.

* Press "F6" when OS installer starts running.

* Insert floppy disk.

* Choose the OS device driver wanted for loading.

* Install OS.

* Run setup.exe after OS is installed.

Endret av no_viking_no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...