Gå til innhold

Noen som har prøvd endorphin?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hei,

er det noen som har prøvd endorphin? her? Jeg driver å lager en animasjon som jeg kan laste opp om dere vil :)

EDIT: Til dere som lurer, dette er et animasjonsprogram som man lager selve animasjonen i. Deretter kan man eksportere den til Maya, 3D Studio Max++

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
ja, jeg vil gjerne se animasjonen

6280844[/snapback]

Har du endorphin Learning Edition? Hvis ikke er det litt vanskelig å få sett den :p

Og jeg ville gjerne høre hvor mye du måtte ut med for programmet, og om du kjøpte det i Norge (hvor?) eller ikke...

6280870[/snapback]

Last ned endorphin Learning Edition ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Har prøvd programmet, men eg skjønte det ikke helt.

6284313[/snapback]

Så du noen av tutorialene til programmet?

Lenke til kommentar
Har prøvd programmet, men eg skjønte det ikke helt.

6284313[/snapback]

Så du noen av tutorialene til programmet?

6285278[/snapback]

Har du noen gode linker til tutorials for dette programmet som du kan legge ut her? :)

Og ja, jeg har hørt om google, så ikke kommenter det en gang, det var bare et vennlig stilt spørsmål! :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går det ikke å rendre? Slik at animasjonen din blir video?. Har lyst å se den, men angående 3d og lignende holder jeg meg til 3DS MAX. (og til nøds lightwave)

edit: så video av det. Så dritkult ut. Følger det med modeller? Eller må man lage fyrene selv?

Laster ned learning edition. Er det noen begrensinger? Fet at man kan flytte det til 3ds max, da jeg har det :p

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Til 70 tusen pluss 20 tusen årlig maintainance ser jeg liten vits i det. Hvis da ikke PLE versjonen er fullt brukbar uten noen begrensninger eller sperrer?

6399295[/snapback]

Tja, den eneste begrensningen jeg kommer på er at man ikke kan eksportere filer til Maya, 3DS Max etc... Eller er alt likt!

Går det ikke å rendre? Slik at animasjonen din blir video?. Har lyst å se den, men angående 3d og lignende holder jeg meg til 3DS MAX. (og til nøds lightwave)

edit: så video av det. Så dritkult ut. Følger det med modeller? Eller må man lage fyrene selv?

Laster ned learning edition. Er det noen begrensinger? Fet at man kan flytte det til 3ds max, da jeg har det :p

6399936[/snapback]

Se posten min over anngående begrensninger... Figurene er lagt til på forhånd, men man kan lage sine egne også... Om du vil ha mer info om fullversjonen, PM meg. :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+56132
Snublet over dette i dag. Veldig artig å leke seg med det.

Husker jeg lekte med 3ds Max før. Animasjonene ble veldig dårlige der!

7974137[/snapback]

Hehe, kjenner meg igjen der ja. Bortsett fra at jeg føler meg dårlig når jeg ser på andres animasjoner er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...