Rockna Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) hei.. ja topicen sier jo alt da hva heter Sannheten om Rødhette på engelsk?? tror den heter noe sånt som woodwink/hoodwink Endret 10. juni 2006 av Rockna Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva har dette med bil å gjøre? Helt feil kategori.. Rapportert. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 hei..ja topicen sier jo alt da hva heter Sannheten om Rødhette på engelsk?? tror den heter noe sånt som woodwink/hoodwink 6280754[/snapback] Du har tenkt å laste ned, ja? Neida, veit ikke. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Nei jeg skal ikke laste den ned skal snart til USA å jeg skulle kanskje se den der.. beklager om jeg feil postet denne Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Heter The Little Red Nissan! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Red_Riding_Hood A 2006 computer-animated children's film, Hoodwinked, uses the anachronistic parody approach to the tale typified by the Shrek films, envisioning the story as a Rashomon-like mystery in which the anthropomorphised animal police of the forest question the four participants of the story (Red, the Wolf, Granny and the Woodsman) after they arrive at Granny's house, with each participant telling their own version of how they arrived there and why. http://www.imdb.com/title/tt0443536/ EDIT: Dette tok meg nøyaktig 8 sekunder å finne frem til. Endret 10. juni 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Canute Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hei..ja topicen sier jo alt da hva heter Sannheten om Rødhette på engelsk?? tror den heter noe sånt som woodwink/hoodwink 6280754[/snapback] Hoodwinked heter den. Må bare advare om at det egentlig er en barnefilm, virket rå når jeg så traileren, men det var også det eneste som var kult med den. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 det er sant .. den er mer for barn enn det filmer som Shrek osv er.. lite av de skulte vitsene som vi forstår men ikke barn helt tar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Synest det var ein bra film eg, barn kan kanskje sjå denne, men tvilar på dei vil klare å halde følge med handlingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Syns Hoodwinked var utrolig bra jeg. Lo meg skakk Over the Hedge (Over hekken) var også bra. I mine øyne, mye bedre enn Shrek og de der (Skjønt, ikke så bra som Ice Age). Og blasfemi å se de på norsk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Likte ikke den filmen noe serlig så for min del så synes ikke jeg den skal nevnes i samme setning som Shrek... Hvorfor..? Mye mer rettet mot barn, eller bare mot barn faktisk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Likte ikke den filmen noe serlig så for min del så synes ikke jeg den skal nevnes i samme setning som Shrek... 6297421[/snapback] La meg gjette. Du så den på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå