Gå til innhold

Anbefalinger av "must see" filmer

Thom Merlin

Anbefalte innlegg

Har sett utrolig lite brae fimer og er derfor masse av brae filmer jeg har gådd glipp av.

Filmer jeg liker veldig godt er :

-Fight club

-American beauty

-American history X

-Gladiator

-The lord of the rings

Så hvis dere har samme film smak som jeg har, kan dere jo anbefale meg noen brae must see filmer :)

edit: har jo sett på de andre must see filmer trådene, men der er det jo så mange filmer som ikke passer min film smak der.

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvis dere har samme film smak som jeg har, kan dere jo anbefale meg noen brae must see filmer  :)

Samme filmsnmak? DU er jo innom 3 - sjangere der jo.. mange andre tråder...

edit: har jo sett på de andre must see filmer trådene, men der er det jo så mange filmer som ikke passer min film smak der.

Carebear!

Kan hende det er mange filmer som ikke er laget for deg, men det skader deg kke og lete alikevel, nå ble jeg faktisk litt irritert over at folk er latere enn meg til og med.

Lenke til kommentar
QUOTE(Thom Merlin @ 10/06-2006 : 14:05)

Så hvis dere har samme film smak som jeg har, kan dere jo anbefale meg noen brae must see filmer  smile.gif

Samme filmsnmak? DU er jo innom 3 - sjangere der jo.. mange andre tråder...

QUOTE(Thom Merlin @ 10/06-2006 : 14:05)

Carebear!

Kan hende det er mange filmer som ikke er laget for deg, men det skader deg kke og lete alikevel, nå ble jeg faktisk litt irritert over at folk er latere enn meg til og med.

Lat??

Carebear?

Og meningen med ditt innleg var?

Du for det til å høres enkelt ut å bare lete etter og prøve filmer. Skal kjøpe dem jeg og da kan jeg ikke kjøpe alle de 100 filmene som ble anbefalt i den andre tråden som ble linket til og i tilleg risikere at jeg ikke liker dem :tease: . Det har jeg rett og slett ike råd til :)

Kan jo hende det hadde vært lurere å poste denne i den allerede eksisterende tråden, men gjort er gjort.

Uansett, takk for rask respons!

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

The Usual Suspects

Kill Bill vol. 1

Kill BIll vol. 2

Reservoir Dogs

Jackie Brown

Pulp Fiction

Natural Born Killers

True Romance

American Psycho

Mullholland Drive

Lost Highway

Fight Club

PI

The Shawshank Redemption

The Godfather

The Godfather II

Sin City

Snatch

The Boondock Saints

Se7en

Donnie Darko

The Silence of the Lambs

Edward Scissorhands

Twelve Monkeys

Crash

Traffic

Scareface

Blade Runner

City of God

Buono, il brutto, il cattivo

Clockwork Orange

The Shining

Schindlers List

Memento

A Beautiful Mind

Unbrakeable

Oldboys

Battle Royale

Lucky Number Slevin

Kids

Wild at Heart

21 Gram

Sånn, der har du nok å sjekke ut for en stund...er sikkert godt over 100 filmer jeg har glemt, men sånn er det bare.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Har sett mange filmer, så kan si de jeg kommer på nå som jeg verdt å se

The Boondock Saints

Ingen kommentar, den er bare UTROLIG bra..

LockDown

Denne filmer handler om 3 ganske forskjellige karer fra USA, de blir satt inn i fengsel etter at noen plantet bevis i bilen deres. Her kan vi se hvordan livet bak murene i USA er, og hva som kreves for å overleve.

16 Blocks

*KOMMER MED INFO SENERE*

Danny The Dog

Så først denne filmen for drøye 4 uker side, denne filmen er så utrolig bra! Skuespillerne gjør en utrolig jobb, og storyen er enda bedre. Danny blir oppdratt som en hund av noen "eiere" som fant han på gaten.. Eierne bruker Danny som en draps maskin, når dem tar av halsbåndet hans så har Danny ingen regler å forholde seg til.

Ettersom tiden og drapene går finner Danny et piano når dem skal gjøre en draps jobb, dette er bare starten på ett nytt liv for han.. Men starten blir ikke enkel!

Freedomland

*KOMMER MED INFO SENERE*

Lucky Number Slevin

*KOMMER MED INFO SENERE*

Lenke til kommentar

Traffic ein "må sjå"-film? Allow me to disagree.

Men elles var lista til Jør2 ganske so dekkande for filmar du MÅ få med deg, i mi meining iallefall. Du har garantert sett dei, men vil hive med Ringenes Herre-filmane og The Matrix, for å få ei liste som har det du MÅ ha med deg før du døyr.

Lenke til kommentar
Danny The Dog

6285642[/snapback]

Den undervurderer mennesket så altfor mye. En rett og slett dårlig film. :)

Men dette er uansett ikke en tråd hvor vi skal ramse opp favrittfilmene våre. Det kan vi gjøre i den andre tråden.

Her skal vi anbefale filmer som kan passe til stilen til vår kjære Thom Merlin.

Lenke til kommentar
The Usual Suspects

Kill Bill vol. 1

Kill BIll vol. 2

Reservoir Dogs

Jackie Brown

Pulp Fiction

Natural Born Killers

True Romance

American Psycho

Mullholland Drive

Lost Highway

Fight Club

PI

The Shawshank Redemption

The Godfather

The Godfather II

Sin City

Snatch

The Boondock Saints

Se7en

Donnie Darko

The Silence of the Lambs

Edward Scissorhands

Twelve Monkeys

Crash

Traffic

Scareface

Blade Runner

City of God

Buono, il brutto, il cattivo

Clockwork Orange

The Shining

Schindlers List

Memento

A Beautiful Mind

Unbrakeable

Oldboys

Battle Royale

Lucky Number Slevin

Kids

Wild at Heart

21 Gram

Sånn, der har du nok å sjekke ut for en stund...er sikkert godt over 100 filmer jeg har glemt, men sånn er det bare.

6285534[/snapback]

Wow..det der er nesten litt skummelt.

Du nevner alle filmene jeg digger! Vi har (hvis du liker dem, da) helt lik filmsmak.

Utrolig bra filmer, det der. Alle anbefales.

Lenke til kommentar
Wow..det der er nesten litt skummelt.

Du nevner alle filmene jeg digger! Vi har (hvis du liker dem, da) helt lik filmsmak.

Utrolig bra filmer, det der. Alle anbefales.

Ja, jeg prøvde liksom å nevne de filmene jeg syns han burde se, og da blir det jo gjerne en liste over mine favorittfilmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...