Complexity Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Har mitt gamle tastatur og musopsett liggende her, og trenger penger, så jeg lurer på hvor mye jeg kan få solgt det for? Bilde: Er Microsoft Comfort Edition mus og tastatur oppsett. Tastaturet er ikke noe gamingtastatur, siden alle disse tastaturene har en feil som gjør at den ikke klarer å holde inne knapper så lenge o.l. men funker yppelig til skriving, og kontorbruk\surfing. Musen har fått seg noen harde kakk i veggen, men funker fint enda, høyre museknapp kan være litt treg. Ellers fungerer den helt fint, og har aldri vært plaget med den (forbanna cs ) Så hva tror dere jeg kan prøve å få solgt dette for? følger seff med sender. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 *legger ved en aldri så liten bump* Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg vil si en mellom 150-200 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg vil si en mellom 150-200 6288580[/snapback] daim! hadde vært digg om jeg fikk så mye tenkte meg en ca 100 jeg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe, ca. 150 vil jeg si er en realistisk pris 200 er heller ikke umulig, men noe særlig over det tror jeg ikke det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå