Gå til innhold

Trenger gamer pc, svar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner seriøst ikke at du gidder å fyre ivei 15k på en datamskin... lover deg dette vil du angre på om noen år... da skulle du ønsket at du hadde disse pengene til bil feks. går jo an å moderere litt da.. altså si du bruker 10k på pc.. du kommer relativt godt ut da også... ja pizzafordi jeg ville definitivt ha kjøpt 7950 istedet for 2x7900gt. billig LCD skjerm? lcd er ikke det optimalet for spill, for 2-2.5k får du en knakende bra CRT som garantert er bedre å spille på. Visst dere som er LCD "fans" kan komme med noen gode argumenter, så skal jeg bytte side. Det jeg har hørt hittill er..

*Lettere å ta med seg

*Lettere å ta med seg

*Lettere å ta med seg

*Lettere å ta med seg

*Lettere å ha med på lan

Cmon, ofrer man virkelig kvalitet for det? sier ikke at lcd er dårlig, men lcd er dårligere enn crt når man kommer til spill.

Lenke til kommentar

stråling, blir grillet.

forskjellen er som å sitte i en tunnel og ute i skogen.

unngår fluer.

plass hvor jeg sitter, ville aldri gått med crt.

en invistering for øyene.

unngår å svi i øyene.

fungerer.

har sett med 25ms skjerm, mye etterslep.

har fortsatt noe etterslep med 3ms skjerm som egentlig er 5.6ms sort-hvit.

lite da, merker det ved å gå sidelengs, av og til i 3dmark05, av og til så blir det som bildet blir som en bølge for å ta igjen. spesielt merkes det med i bf2 på fullt ved mini-gun. kansje også på crt, flimring etc.

Lenke til kommentar

CRT er suverene til bildekvalitét, innsynsvinkel, responstid, kontrast og fleksibel oppløsning. Problemet er størrelsen. Om du bruker en god crt med frekvens på minst 75Hz, så blir du ikke gåen i øynene, men det vil du derimot bli med en LCD-skerm, siden de er det anstrengende å se på for øynene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...