Søppelsveitt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei. Tungtvann er ute med ny skive; "Siste Skanse". Jeg driver og hører på den nå, og jeg må si jeg er litt skuffet. Hva har skjedd? Noen synspunkter? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva som har skjedd: Enda en har endelig innsett at de ikke kan spille? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Hva som har skjedd: Enda en har endelig innsett at de ikke kan spille? 6292021[/snapback] Ettersom jeg er nordlenning og veldig glad i Norsk musikk generelt, har Tungtvann stått høyt i kurs hos meg. Denne siste skiva er ulikt det meste av det tidligere materialet dems. Så ja, jeg er skuffet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Har bare hørt litt på den nye skiva, og må si jeg er skuffet. Vanskelig å sette fingeren på det, de har bare ikke samme sjarm/originalitet som jeg synes de hadde på Mørketid. Endret 12. juni 2006 av edds Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva har skjedd? dem har blitt mere voksne i sin musikk stil, jeg har alltid vært fan av tungtvann, å syns siste skanse plata er det sterkeste dem har noengang levert, tekstene er utrolig bra å ja, blir bare gla av å høre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå