Gå til innhold

Synspunkter på nettside design

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig publisert en blues side på interenett. Jeg kunne veldig godt tenkt meg å fått litt tilbakemeldinger på designet på disse sidene. Jeg vet at koden er litt rotete og at jeg ikke er noen proff webdesigner, men hva synes dere om nettsidene mine rent design messig.

Adressen til siden er: www.bluesportalen.com

Håper at noen har mulighet til å sjekke den ut, og jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk også, siden det sikkert er mye jeg kan forbedre, men håper på litt ros også da :-)

Mvh. Raymond Andersen - Bluesportalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, blues! ;)

For det første vil ikke folk like at tabeller brukes til design/layout, men nok om det.

Layouten er fin for en side der det er viktig at en finner frem, men rimelig standard. Fargekombinasjoner er vanskelig, for det sliter jeg med selv, og her har også du bommet litt, etter min mening. (colorcombos.com er ikke så dum for å finne farger.)

Et tips er kanskje også at de fleste har søkefunksjoner i nettleseren, så kvasir og google-søk kan du droppe...

Hvorfor skriver du blueschat, men blues radio? Bluesportalen, men blues historie. Skal være bluesradio, og blueshistorie (evt. bluesens historie).

Ikke "style" scrollbaren min... :p

Se litt på stylegala, cssreboot o.l, så får du noen gode idéer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...