Xenofil Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Fikk ny maskin nettopp og tenkte jeg skulle prøve AVG antivirus siden mange skryter av det. Problemet mitt er epost scanneren ikke fungerer. Når jeg åpner outlook så popper epost scanneren opp og det står 'autopop3 connecting to mail.broadpark.no'. Slik blir den stående (ventet 5 min før jeg ikke gadd mer), og den forblir oppe selv om jeg lukker outlook. Dette hindrer meg selfølgelig i å motta epost.. Har prøvd masse forskjellige innstilliger i AVG uten at dette hjelper. Noen som har forlsag til hva problemet er? Endret 10. juni 2006 av Xenofil Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har vært borti det en gang,mener det var noe med plugin oppsettet i e-mail scanneren. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Fikk ny maskin nettopp og tenkte jeg skulle prøve AVG antivirus siden mange skryter av det. Problemet mitt er epost scanneren ikke fungerer. Når jeg åpner outlook så popper epost scanneren opp og det står 'autopop3 connecting to mail.broadpark.no'. Slik blir den stående (ventet 5 min før jeg ikke gadd mer), og den forblir oppe selv om jeg lukker outlook. Dette hindrer meg selfølgelig i å motta epost.. Har prøvd masse forskjellige innstilliger i AVG uten at dette hjelper. Noen som har forlsag til hva problemet er? 6280383[/snapback] If you are using a POP3/SMTP based e-mail client and there is a problem with e-mail delivering, or you need to disable the Personal E-mail Scanner for any another reason, follow these steps: Open the AVG Control Center program -> double-click on the "E-mail scanner" component -> select "Personal E-mail Scanner" in the "Installed plugins" list. Now click on the "Disable plugin" button. After you do this, no communication on ports 110 or 25 will be scanned by the AVG Personal E-mail Scanner. When you need to re-activate it, open the AVG Control Center program -> select the "E-mail scanner" tab by one left click -> click on the "Activate" button on the bottom of the AVG Control Center window. eller se her: http://www.grisoft.cz/FAQEN/04_mail/workstations.htm Endret 11. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Reisntallerte avast istedenfor..Gidder ikke bruke tid på noe som ikke funker som det skal Endret 11. juni 2006 av Xenofil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå