Gå til innhold

AVG AV hindrer meg å motta epost

Anbefalte innlegg

Fikk ny maskin nettopp og tenkte jeg skulle prøve AVG antivirus siden mange skryter av det. Problemet mitt er epost scanneren ikke fungerer. Når jeg åpner outlook så popper epost scanneren opp og det står 'autopop3 connecting to mail.broadpark.no'. Slik blir den stående (ventet 5 min før jeg ikke gadd mer), og den forblir oppe selv om jeg lukker outlook. Dette hindrer meg selfølgelig i å motta epost..

Har prøvd masse forskjellige innstilliger i AVG uten at dette hjelper. Noen som har forlsag til hva problemet er?

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk ny maskin nettopp og tenkte jeg skulle prøve AVG antivirus siden  mange skryter av det.  Problemet mitt er epost scanneren ikke fungerer. Når jeg åpner outlook så popper epost scanneren opp og det står 'autopop3 connecting to mail.broadpark.no'.  Slik blir den stående (ventet 5 min før jeg ikke gadd mer), og den forblir oppe selv om jeg lukker outlook. Dette hindrer meg selfølgelig i å motta epost..

Har prøvd masse forskjellige innstilliger i AVG uten at dette hjelper. Noen som har forlsag til hva problemet er?

6280383[/snapback]

If you are using a POP3/SMTP based e-mail client and there is a problem with e-mail delivering, or you need to disable the Personal E-mail Scanner for any another reason, follow these steps:

Open the AVG Control Center program -> double-click on the "E-mail scanner" component -> select "Personal E-mail Scanner" in the "Installed plugins" list. Now click on the "Disable plugin" button. After you do this, no communication on ports 110 or 25 will be scanned by the AVG Personal E-mail Scanner. When you need to re-activate it, open the AVG Control Center program -> select the "E-mail scanner" tab by one left click -> click on the "Activate" button on the bottom of the AVG Control Center window.

eller se her:

http://www.grisoft.cz/FAQEN/04_mail/workstations.htm

Endret av no_viking_no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...