Gå til innhold

"Flimring" på sjermen.

; )

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et lite problem med skjermen på en Asus A6Ja. Jeg vet ikke hva det er eller hva som gjør det, men det begynte en stund etter at jeg hadde installerte den nye omega driveren (Radeon Omega Drivers v3.8.252), men jeg vet ikke om det er det som gjør det. Problemet oppstår som regel etter at pc'en har stått lukket en stund eller startes fra vilemodus.

Her er et bilde av desktopen:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

IMG_4727.JPG

Under avspilling av film er det spesielt merkbart. Da blir store deler av skjermen grønn:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

IMG_4733%20copy.jpg

Er det noen som har hatt samme problem som vet hva som må gjøres eller noen som har ideer eller forslak til løsning, så bare kom med det. Vil bli kvitt det fortest mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Kan vær at det er den nyeste versjonen av omega som gjør det. Jeg hadde omega 6.3 før og den virket perfekt. Kan prøve å installere den igjen, men er det noen som vet hva jeg må fjerne og fremgangsmåte. Da jeg installerte den nye omegadriveren ente det med at jeg sletta alle driverene som gjorde at pc'en klikka. Det førte altså til formatering.

Edit: Er klar over at du må akseptere et sertifikat for å se bildene. Det er fordi bildene ligger på itslearning som er et sikkert område, hvis du forstår

Endret av ; )
Lenke til kommentar

Kan være et problem som oppstår når maskina skal skifte til en annen oppløsning og så tilbake til det opprinnelige, evt. skifte til 256-fargers fargedybde og så tilbake til millioner av farger. Dette kan være noe maskina faktisk gjør når den skal inn i en strømsparemodus, vet ikke helt hvordan Asus'ene funker på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...