Gå til innhold

kresen gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og 100fps er ikke noe særlig vits i og ha ...

Øye ditt klarer kun og se ca. 25-30fps men du merker at det blir glattere med mer ...

Og da må du også ha en skjerm som støtter 100hz for det meste så er det bare crt skjermer men jeg tror 30tommer'n til del gjør det, men den koster for seg selv oppi 18000kr ...

Lenke til kommentar
Du vil ikke kunne se 100 fps på en LCD. Hvis du er så kresen må du bruke CRT.

6281335[/snapback]

Akkurat der er jeg ikke enig... mange av vennene mine som spiller cs 1.6 har lcd og 100 fps.. bare å skru av vsync

det er i cs 1.6 jeg vil ha 100 fps

Lenke til kommentar
Akkurat der er jeg ikke enig... mange av vennene mine som spiller cs 1.6 har lcd og 100 fps.. bare å skru av vsync

det er i cs 1.6 jeg vil ha 100 fps

6281355[/snapback]

Men da får du tearing, og skjermen viser bare 60 fps. Det vil ikke se like jevnt ut som på en egnet CRT ved 100 Hz.

Det er egentlig ingenting kresent ved dine krav.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Og 100fps er ikke noe særlig vits i og ha ...

Øye ditt klarer kun og se ca. 25-30fps men du merker at det blir glattere med mer ...

Og da må du også ha en skjerm som støtter 100hz for det meste så er det bare crt skjermer men jeg tror 30tommer'n til del gjør det, men den koster  for seg selv oppi 18000kr ...

6280304[/snapback]

Dummeste jeg har hørt! Hvis ikke øye klarer å se mer en 25-30 fps, hvordan skal du da se at det blir glattere med flere bilder? Du legger godt merke til at det "hakker" mere når du spiller et spill med masse detaljer på 30fps kontra 100fps. Btw så støtter lcd skjermer(75hz+) 100 frames og opp over, spiller selv cs 1.6 med 200fps+ på en sammsung 710n.

Lenke til kommentar
Btw så støtter lcd skjermer(75hz+) 100 frames og opp over, spiller selv cs 1.6 med 200fps+ på en sammsung 710n.

6281483[/snapback]

"Støtter" blir feil ord, si heller "hindrer ikke". Altså, spill kan kjøre med 100 fps eller høyere, men du vil bare delvis se bildene.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Har lest på en side før at menneske øyene ikke klarer og oppdage/se mer enn ca. 25-30 bilder i sekundet

6281589[/snapback]

Det var vranglære og du må ikke tro på alt du leser.

MÅLINGER viser at 18-24 bilder i sekundet må til for at et bilde skal virke levende og at mennesket kan oppfatte 72 bilder i sekundet, men det er fortsatt stor forskjell på 70hz og 120hz på en skjerm.

Og jeg gidder ikke svare trådstarteren fordi han ikke veit hva han driver med. (LCD skjermer på 100hz og annet tull).

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Har lest på en side før at menneske øyene ikke klarer og oppdage/se mer enn ca. 25-30 bilder i sekundet

6281589[/snapback]

Det var vranglære og du må ikke tro på alt du leser.

MÅLINGER viser at 18-24 bilder i sekundet må til for at et bilde skal virke levende og at mennesket kan oppfatte 72 bilder i sekundet, men det er fortsatt stor forskjell på 70hz og 120hz på en skjerm.

Og jeg gidder ikke svare trådstarteren fordi han ikke veit hva han driver med. (LCD skjermer på 100hz og annet tull).

6281799[/snapback]

Jeg mente ikke 100hz på lcd, jeg mente att om man skrur av vsync klarer skjermen mere enn 75 bilder i sekundet (fps). Jeg tror du missforstod kraftig der daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...