Gå til innhold

kjøpe mer ram? og eventuelt 128 eller 256MB?

mandela

Anbefalte innlegg

hei, har 256 MB TwinMOS PC2100.

nå har jeg installert pinnacle tv kort og det sluker en del ram, så når jeg titter i taskmanager (winxp), så er det 10-20MB igjen ubrukt.

Jeg liker å surfe på nettet, laste den snacks på dc++ med 500 kb/s hastighet, høre på musikk og titte litt på tv i ny og ne, i tillegg så pleier jeg å brenne cder mens jeg gjør de tinga.

spørsmålet mitt er om det holder å kjøpe 128MB eller bør jeg gå for 256MB?

Asus A7N266-VM / XP 1600

Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB

LITE-ON CDRW LTR-40125S

[ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-10-11 09:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville så absolutt gått for 256 mb til , 512 mb er omtrent å anbefale i alle sammenhenger der 2k/xp er i bruk og litt større operasjoner , eller spilling da :smile: Det er så lite å spare på 128 mb ekstra, at du må så absolutt kjøpe 256 til :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-11 13:43, skrev CdBuRnR:

Ville så absolutt gått for 256 mb til , 512 mb er omtrent å anbefale i alle sammenhenger der 2k/xp er i bruk og litt større operasjoner , eller spilling da :smile: Det er så lite å spare på 128 mb ekstra, at du må så absolutt kjøpe 256 til :smile:

Kunne ikke vært mer enig. Og skulle behovet melde seg for mer senere, har du ikke brukt opp en slot til bare 128 mb...

Lenke til kommentar

I og med at du har en 256 fra før ville jeg absoulutt gått for en til slik, de fleste ram brikker er anbefalt å bruke på samme hastighet (100, 133, pc2100, pc2700 osv.). Jeg sente en mail til komplett for en stund siden angående et hk, husker ikke helt hvordan det kom opp men de sa no at du også burde ha samme mengde (128, 256, 512) på slottene for å få best ytelse.

Om dette er 100% riktig vet jeg ikke da jeg syntes det var litt merkelig, men de har vel sikkert litt peiling de folkene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...