Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hallo, jeg har en windows lisens (lovlig) til min ultra modda hp pavillion a719.no jeg har planer omm å kjøre ubintu som ekstra OS via dual boot, det vil jo si at jeg må totalformatere hele disken og opprette partisjoner. Kan jeg da bruke samme serial kay? tror microsoft at den er i bruk op en annen PC? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det skal gå bra. Det du også kan jøre for å få nye partisjoner er og installere programmet partition magik 8. Så slipper di og formatere.... Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Det skal gå bra. Det du også kan jøre for å få nye partisjoner er og installere programmet partition magik 8. Så slipper di og formatere.... 6279923[/snapback] kan jeg partisjonere en disk som det alerede er et OS på eller som det er ting på? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) kan jeg partisjonere en disk som det alerede er et OS på eller som det er ting på? 6280108[/snapback] ser på denne side, kanskje finner du svar: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;255867 lykke til Endret 10. juni 2006 av gaggen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hei Flemming Du kan f.eks bruke partitionmagic til å endre eller legge til partisjoner. Har du ledig plass på disken din så er dette ikke noe problem. Du beholder da alle data som ligger der og oppretter en linuxpartisjon i tillegg. Endret 10. juni 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei Flemming Du kan f.eks bruke partitionmagic til å endre eller legge til partisjoner. Har du ledig plass på disken din så er dette ikke noe problem. Du beholder da alle data som ligger der og oppretter en linuxpartisjon i tillegg. 6280458[/snapback] jepp Bare husk at den kan ødelegge hele den originale partisjonen, så ta backup av eventuell data du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå