untouch4ble Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Som tittelen sier så trenger jeg et HK Socket 939, men jeg har veldig lite peiling på HK. Derfor spør jeg dere, hvilket skal jeg velge? Kriterier: -Lydløst, eller minimalt med lyd. (Hater chipsetkjølern som durer i over 8000rmp) -Skal ikke overklokkes. -Enkelt og greit, skal bruke vanlige komponenter, skal ikke bli en pc til verdi av 30 000. Lenke til kommentar
audude Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 hovedkort Hovedkort uten vifte=) Har dette selv, og har aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 hovedkort Hovedkort uten vifte=) Har dette selv, og har aldri hatt problemer med det. 6280013[/snapback] Det så ikke værst ut, bra omtale har det fått også. Tusen takk! Lenke til kommentar
Philley Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Anbefaler også dette HKet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307700 Har dette nå og det er dønn stabilt (God bundle også hehe:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå