Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hei! denne leken går ut på å lage en historie der alle skriver en setning på 14+ ord. Regler: - 14+ ord per post, bare en setning - ikke dobbeltpost - ikke spam Her er ett eksempel på hvordan regelen fåregår: bruker1: en fin dag, da solen varmet, tok per seg en tur til byen for å kjøpe melk. bruker2: Per gikk inn i butikken og hentet en surmelk og kjøpte den for 13kr. bruker3: PLutselig kom det en mann henn til per og stjal melken. bruker4: Det så politiet og kjørte etter tyven, eter en stund kjørte politiet over tyven Håper dere skjønte reglenne, jeg begynner med setningen: "en dag skulle Mons på klasse tur til danmark med 10. klassen sin til sverige" Endret 10. juni 2006 av Flemmingss Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hadde funket ganske bra, men blir nok en tellepost. Dessuten er det ikke lov med mindre enn fjorten tegn per post. Velkommen til forumet, forresten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Slike poster er ikke lov på forumet, dessverre. Telleposter, og det bryter med 14-tegnregelen. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hadde funket ganske bra, men blir nok en tellepost. Dessuten er det ikke lov med mindre enn fjorten tegn per post. Velkommen til forumet, forresten. 6279815[/snapback] ok, hviss man skriv er eks: "en" ( sdf sdf sdf sd f sdf sad fs df fds fsd f fdsfds fd fd fdas fds fdsa) da funker det eller? EDIT: hva er Telleposter? Endret 10. juni 2006 av Flemmingss Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 ok, hviss man skriv er eks: "en" ( sdf sdf sdf sd f sdf sad fs df fds fsd f fdsfds fd fd fdas fds fdsa) da funker det eller? EDIT: hva er Telleposter? 6279824[/snapback] Det ville funket, men det er ulovlig. Telleposter er tråder hvor man poster unødvendige poster som bare høyner postcounten. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det er å omgå 14 tegns regelen, heller ikke lov. Denne tråden blir stengt relativt fort, da dette har blitt prøvd 1000ganger før, og fordi dette er en ren telletråd. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva med at man heller skriver en setning hver? =) Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hva med at man heller skriver en setning hver? =) 6279837[/snapback] var ikke dumt;) endrer litt på reglenne jeg Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dette er en TELLETRÅD. stopp med dette tullet, tråden er ulovlig. Herregud til tråder fra "rookies" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva med at man heller skriver en setning hver? =) 6279837[/snapback] Kunne jo funka .... Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 siterer første setning: "en dag skulle Mons på klasse tur til danmark med 10. klassen sin til sverige" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 eller nei, dette er en tellethread. Dette har vel blitt prøvd før, men trådene har blitt stengt. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 eller nei, dette er en tellethread. Dette har vel blitt prøvd før, men trådene har blitt stengt. 6279882[/snapback] Dette er da ikke noen telletråd blir det samme som "ødelegg ønsket leken" Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 eller nei, dette er en tellethread. Dette har vel blitt prøvd før, men trådene har blitt stengt. 6279882[/snapback] etter det jeg forstår er " tellethread " entråd folk posterposter for å få opp post telleren, en etter det jeg skjønner teller ikke postennei "off topic", så hva er problemet=? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 eller nei, dette er en tellethread. Dette har vel blitt prøvd før, men trådene har blitt stengt. 6279882[/snapback] etter det jeg forstår er " tellethread " entråd folk posterposter for å få opp post telleren, en etter det jeg skjønner teller ikke postennei "off topic", så hva er problemet=? 6279913[/snapback] Man får postcount i Off-topic. Alle slike tråder som dette har blitt stengt før, så jeg tror ikke denne kommer til å leve lenge. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 eller nei, dette er en tellethread. Dette har vel blitt prøvd før, men trådene har blitt stengt. 6279882[/snapback] etter det jeg forstår er " tellethread " entråd folk posterposter for å få opp post telleren, en etter det jeg skjønner teller ikke postennei "off topic", så hva er problemet=? 6279913[/snapback] Man kan se OT-poster i profilen. Folk leker med det ennå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Man kan se OT-poster i profilen. Folk leker med det ennå. 6279925[/snapback] Ja, hvis man går inn på profilen, kan man se poster i Off Topic. Så du burde ikke leke kjekkas, jeg tror jeg har litt mer erfaringer enn deg på dette forumet. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 jaja ok steng tråden da, eg vil absålutt si at "siste ordet 5, Bildesammenhengleken! Finn et bilde som passer., ødelegge ønske leken. og er "få opp tellenen tråder! hvorfor ikke bare legge ned hele telleren? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 jaja ok steng tråden da, eg vil absålutt si at "siste ordet 5, Bildesammenhengleken! Finn et bilde som passer., ødelegge ønske leken. og er "få opp tellenen tråder! 6279946[/snapback] Eh, nei, det er ikke telletråder. Du har nok misforstått litt . Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 jaja ok steng tråden da, eg vil absålutt si at "siste ordet 5, Bildesammenhengleken! Finn et bilde som passer., ødelegge ønske leken. og er "få opp tellenen tråder! 6279946[/snapback] Eh, nei, det er ikke telletråder. Du har nok misforstått litt . 6279978[/snapback] ok, hva var det dere mente da?, jeg regnet med dere mente telletråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg