Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei.. Jeg har tenkt til og kjøpe en Mist psu med avtagbare kabler, men så ser det ut som di har sluttet og selge grunnpakken hva er vitsen med det ? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg satt heller sammen min egen pakke av kabler.. like greit, så slipper jeg å få en kabel jeg aldri kommer til å bruke f.eks. =) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg satt heller sammen min egen pakke av kabler.. like greit, så slipper jeg å få en kabel jeg aldri kommer til å bruke f.eks. =) 6279648[/snapback] blir ikke det dyrere eller ? Hva slags kabler må jeg ha til dette oppsettet ? mvh anki Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Nei uten å ha vært borti det hovedkortet der ville jeg sagt dette : (Dette er ingen garanti, men det er det jeg ser for meg som meget sannsynlig, mitt DFI hovedkort må i tillegg ha noen andre tilkoblinger, og dette er også forutsatt at du ikke trenger diskettstasjon.) Hovedstrøm Kontakter til dvd brenner etc. Kontakt til harddisk Tilleggskabel til hovedkort i forbindelse med pci-ekspress/stabilitetsstrøm Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 uten å forkludre tråden for mye, så vil jeg si meg enig i at det er bedre å kjøpe løst, men litt ot: Det heter ikke "Hovedstrøm", det heter ATX. "Hovestrøm" kabelen er en ATX kabel. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 det blir ca lik pris som en grunnpakke likevel.. så jeg går for den med avtakbare kabler Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 uten å forkludre tråden for mye, så vil jeg si meg enig i at det er bedre å kjøpe løst, men litt ot: Det heter ikke "Hovedstrøm", det heter ATX. "Hovestrøm" kabelen er en ATX kabel. 6279750[/snapback] I know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå