RaZoR_ Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Jeg er en flitting leser på hardware.no og skriver gjerne i forumet og sån hvis jeg har meninger/erfaringer å komme med. Det eneste som jeg ikke liker på hardware.no, er de virkelig FÅ gangene det kommer store reklameposter i mellom artiklene. Er dette virkelig nødvendig? eller kan dere prøve å dytte reklamen ut i toppen og sidene? jeg synes iallefall det er noe mer ålrigth å lese på siden da! ikke at jeg ville slutte å lese selv om dere ikke gjør det, men bare ett synspunkt.:smile: Magnus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 hvis du betaler utgiftene til hw.no, så tror jeg nok de kan flytte dem ut av syne.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Vel, det er nok mange som trykker på en reklame fra f.eks. komplett med ukens tilbud, men hvis det blir for mye irriterende reklame tror jeg det kan få negativt utslag på klikkingen... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 enig i at for mye reklame vil føre til negativ respons, men det er jo ikke gratis å drive hw.no, så noe må de jo gjøre for å tjene penger... :wink: Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 jeg mente seff ikke at de skulle fjerne reklamen, men dytte den ut på sidene. Jeg er fullt klar over at hw.no trenger reklame-penger, og har ingenting i mot det. men vil gjerne ha den lista med nyheter i midten ren, hvis de kan klare det? bare ett ønske fra min side men.. Magnus Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Annonsørene vil nok helst ha reklamen der vi ser den. Jeg for min del overser automatisk all reklame på websider - "ser" kun det viktige. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 X-ray! :wink: Neida...syns nokk det er litt unødvendig i artikklene ja. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det at reklamen ikke er i så stor fokus er litt av grunnen til at jeg leser akkurat hardware.no, i andre nyhetsmagasin så er det ofte en slik annonse midt i nyhetene, og det er så irritabelt. jeg ser foreksempel ikke så mye reklame mens jeg sitter på forumet? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det har vel sin naturlige forklaring det, for les kva som står øverst på formumet? "Foumet sponses av PCutstyr.no" Men **** må laste ned prog som fjerner dritten nu! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Er det noe jeg hater så er det de svære reklamene midt på siden, mellom artiklene. Det gjelder ikke bare hw.no, men itavisen.no også f.eks. Det kan være så mange pop-ups (jeg bruker opera :smile: ), og svære bannere nedover lang sidene som overhode mulig uten at det er irriterende, men n¨r de der svære kommer midt på, slik at du må scrolle en halv side bare for å komme forbi, da blir jeg irritert. (dessuten er det dritt å laste ned slike med ISDN) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå