gmuller Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er det noen som har fått sony ericcson GC85 Edge pc.kort til å fungere i denne ruteren ? Har noen erfaringer med denne ruteren i bruk, er det en god investering ?? Lenke til kommentar
Zapped Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg bruker den router'n sammen med et Novatel Wireless Merlin U630 kort og en Sirio SLP-1.7÷2.5-11 antenne. http://www.sirioantenne.it/prodotti_wir.ph...06255311&idp=72 Mine forløpige erfaringer er at routern kaster bort en god slump av den egentlige hastigheten som er tilgjengelig. Jeg har testet dette ved å laste ned en fil (50-60MB) når kortet er koblet direkte i laptopen og deretter den samme filen via routern (trådløst og via kabel). Med kortet direkte i laptopen var nedlastingshastigheten ca. 45 kilobyte/sekund, via router 20-25 kilobyte...... litt av en nedtur kan du si...... Om dette er et issue som har med Novatel kortet og router'n å gjøre har jeg ikke fått testet Routern har nyeste firmware om noen skulle lure på det, autoconnect ser ut til å funke fint nå. Savner en skikkelig prosentskala på signalstyrke i routern, at det det bare står "Good" på signal strenght er litt diffust. I Mobilink (software'en til Novatel) har man hvertfall streker som på mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå