BlastyTrasty Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sikkert mange som har tipset om desse; Men vent til september. 7 september kommer Dead Rising, og 8. september kommer Test Drive: Unlimited. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan er Dead or Alive 4? Er det å anbefale? Prøvde demoen og synes spillet var helt konge på 2-player - spesielt tag-moduset. Og hva med Ridge Racer 6? Selges jo for 249 kr på elkjøp nå. 6674078[/snapback] Ingen som har vet, eller? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan er Dead or Alive 4? Er det å anbefale? Prøvde demoen og synes spillet var helt konge på 2-player - spesielt tag-moduset. Og hva med Ridge Racer 6? Selges jo for 249 kr på elkjøp nå. 6674078[/snapback] Ingen som har vet, eller? 6685867[/snapback] har du Xbox live, så lag deg en US konto og last ned Ridge racer demo Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan er Dead or Alive 4? Er det å anbefale? Prøvde demoen og synes spillet var helt konge på 2-player - spesielt tag-moduset. Og hva med Ridge Racer 6? Selges jo for 249 kr på elkjøp nå. 6674078[/snapback] Ingen som har vet, eller? 6685867[/snapback] For å sitere meg selv fra en annen tråd her inne: "Ridge Racer 6 - Århundrets bomkjøp for mitt vedkommende. Uhyre kjedelig, horribel musikk, irriterende menyer, totalt fraværende kjørefølelse... Søppel." Tipper nok at man liker dette visst man liker de foregående spillene. Jeg kjeda meg bare noe helt sykt fra første sekund og ble egentlig bare forbanna på alt fra kjørefølelse til lydene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ghost Recon Advanced Warfighter 6279487[/snapback] Enig, og så venter du med å kjøpe noe til Halo 3 kommer ut det blir _R_Å_T_T_ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Vil anbefale moto gp 2006, Prey, fight night round 3, og hitman blood money Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 burnout eller hva det heter er ganske bra Lenke til kommentar
deusex Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan er Dead or Alive 4? Er det å anbefale? Prøvde demoen og synes spillet var helt konge på 2-player - spesielt tag-moduset. Og hva med Ridge Racer 6? Selges jo for 249 kr på elkjøp nå. 6674078[/snapback] Ingen som har vet, eller? 6685867[/snapback] For å sitere meg selv fra en annen tråd her inne: "Ridge Racer 6 - Århundrets bomkjøp for mitt vedkommende. Uhyre kjedelig, horribel musikk, irriterende menyer, totalt fraværende kjørefølelse... Søppel." Tipper nok at man liker dette visst man liker de foregående spillene. Jeg kjeda meg bare noe helt sykt fra første sekund og ble egentlig bare forbanna på alt fra kjørefølelse til lydene. 6685988[/snapback] OK, da stryker jeg det fra innkjøpslista mi. Er vel sikkert derfor Elkjøp selger det så billig, siden det er så dårlig? Har du prøvd DOA4 forresten? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eg har DOA 4. Det er ganske kult, men kan vere ganske så vanskeli på Singel Player. Er vanskeli på Easy. Men det er gøy når du blir god da Online er det jo gøy og banke folk på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå