Notinuse Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Hører mange snakke om G.R.A.W. kanskje noe jeg må kjøpe. Akkurat nå dypt inne i Oblivion og spiller det så fort tv'en blir ledig Var inne i min første Oblivion-portal i går og fikk stengt den igjen....Gud så morro!! Fikk så vidt testet Tomb Raider: Legend på PC, så utrolig bra ut og gameplay helt suveren. Men vil spare det til 360'en Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Heisann! Som topic sier, er veldig usikker på hvilket spill jeg skal grabbe med meg så hvis noen vet om et 'must' spill så hadde det vært fint om du la inn et svar. Jeg likte veldig godt Project Gotham..både 1 & 2. Kanskje PG3 hadde vært noe ? *venter i spenning på svar* hvis ikke takk for at du tok deg tid til å lese 6279471[/snapback] Jeg hadde gått for MotoGP 06 for fart og spenning. Spillet trenges litt øving da det ikke er bare bånn gass og brems i svingene. Grafikken er nydelig, spillbarheten er på topp. Du får spillet hos EB Games. GRAW er et must hvis du liker FPS/tactical shooter. Veldig artig både online/offline. Oblivion hvis du liker RPG Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Ble det Perfect Dark Zero i dag også, tilbud til 299,- Må vel være verd det til den prisen Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ble det Perfect Dark Zero i dag også, tilbud til 299,- Må vel være verd det til den prisen 6324920[/snapback] Det er langt ifra sikkert.. Det mest positive med PDZ er vel at det er co-op i singleplayer. Ellers var spillet gørrkjedelig spør du meg. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har ikke åpnet spillet ennå så kan fremdeles bytte det på Elkjip. Men etter sett mange vid's og lest veldig mye bra reviews er det fristende å åpne det. Er veldig glad i 1st shoot'em games Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har vel heller fått mye blandet kritikk det spillet. Eg foreslår du laster ned demoen og prøver før du åpner spillet eg Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har ikke åpnet spillet ennå så kan fremdeles bytte det på Elkjip. Men etter sett mange vid's og lest veldig mye bra reviews er det fristende å åpne det. Er veldig glad i 1st shoot'em games 6325243[/snapback] Eneste som kan rettferdiggjøre kjøpet, er hvis du skal spille online. Jeg er glad i FPS jeg også, men PDZ er et skuffende spill. Onlinedelen er grei, men spill som BF2: MC (og sannsynligvis også GRAW) gjør dette utrolig mye bedre. Men, men, det er dine penger Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 hehe skjønner nå hva du mener....testa BF litt og fy F så kult ut! henter det mandag ! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hehe skjønner nå hva du mener....testa BF litt og fy F så kult ut! henter det mandag ! 6326186[/snapback] Wohow! Du kan bare dra å hente! Skulle ønske jeg også kunne det! Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Grunnet var 360'en hadde gått ned 200kr i dag...fikk tilbake å betalte et lite mellomlegg Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lurer på hvorfor ingen har nevnt Fight Night 3 Det er jo helt genialt. Konge grafikk og lyd bra gameplay anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 sånn i siste liten spørsmål.... FB2 eller GRAW ? Hvilket gir mest morro online og singel player delen. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 er det BF2 du mener? i såfall så anbefaler jeg GRAW. Det har best singleplayer, og online. Utrolig bra spill. Men det kommer også an på om du liker kjappe spill, eller taktiske spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 sånn i siste liten spørsmål.... FB2 eller GRAW ? Hvilket gir mest morro online og singel player delen. 6333358[/snapback] Prøv demoene,så får du ihvertfall ein smakebit om hvordan gameplayet utspiller seg i det to spillene. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ble det Perfect Dark Zero i dag også, tilbud til 299,- Må vel være verd det til den prisen 6324920[/snapback] Det er langt ifra sikkert.. Det mest positive med PDZ er vel at det er co-op i singleplayer. Ellers var spillet gørrkjedelig spør du meg. 6325224[/snapback] Det er kjempeartig online! Underholdt meg i mange vinterkvelder iallefall Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hentet Ghost Recon Advanced Warfighter jeg da. Siden så mange anbefalte det Og så ser det breathtaking ut samt veldig morro! Bare barne-TV er ferdig og ungen i seng.... GRAW time Er så extremt godt i gang med Oblivion også, skulle ønske kveldene var dobbelt så lange Men er uansett godt ha noen spill i starten og variere litt. Har nå PrG3 3, Oblivion og i dag G.R.A.W. Ikke så dum start det vel ? Endret 19. juni 2006 av Jeracan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Slettes ikkje noen dum start det der nei Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Ok så kjøpte jeg BF2:MC også lol Men må nesten si, selv om ikke like strøken grafikk som G.R.A.W. synes jeg det så veldig fint ut og tror kanskje jeg likte det bedre.. graw er virket mere komplisert så jeg får sette meg inn i det litt senere. Har kost meg utrolig de få timene jeg satt med BF2 i kveld Mange flere kvelder blir det ! Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Ok så kjøpte jeg BF2:MC også lol Men må nesten si, selv om ikke like strøken grafikk som G.R.A.W. synes jeg det så veldig fint ut og tror kanskje jeg likte det bedre.. graw er virket mere komplisert så jeg får sette meg inn i det litt senere. Har kost meg utrolig de få timene jeg satt med BF2 i kveld Mange flere kvelder blir det ! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jepp, BF2 er enkel moro av beste sort online Spesielt når du endelig greier å få en av de helsikes medaljene (nesten umulig ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå