Gå til innhold

Kjøpe Xbox-360 i dag...men hvilket spill ?

Notinuse

Anbefalte innlegg

Hører mange snakke om G.R.A.W. :) kanskje noe jeg må kjøpe. Akkurat nå dypt inne i

Oblivion og spiller det så fort tv'en blir ledig :p Var inne i min første Oblivion-portal i

går og fikk stengt den igjen....Gud så morro!! :D

Fikk så vidt testet Tomb Raider: Legend på PC, så utrolig bra ut og gameplay helt

suveren. Men vil spare det til 360'en :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Som topic sier, er veldig usikker på hvilket spill jeg skal grabbe med meg så hvis noen

vet om et 'must' spill så hadde det vært fint om du la inn et svar.  :D  Jeg likte veldig

godt Project Gotham..både 1 & 2. Kanskje PG3 hadde vært noe ?  :roll: 

*venter i spenning på svar*  :)  hvis ikke takk for at du tok deg tid til å lese :)

6279471[/snapback]

Jeg hadde gått for MotoGP 06 for fart og spenning. Spillet trenges litt øving da det ikke er bare bånn gass og brems i svingene. Grafikken er nydelig, spillbarheten er på topp. Du får spillet hos EB Games.

GRAW er et must hvis du liker FPS/tactical shooter. Veldig artig både online/offline.

Oblivion hvis du liker RPG

Lenke til kommentar
Har ikke åpnet spillet ennå så kan fremdeles bytte det på Elkjip. Men etter sett mange

vid's og lest veldig mye bra reviews er det fristende å åpne det.  :hmm:

Er veldig glad i 1st shoot'em games  :blush:

6325243[/snapback]

Eneste som kan rettferdiggjøre kjøpet, er hvis du skal spille online. Jeg er glad i FPS jeg også, men PDZ er et skuffende spill. Onlinedelen er grei, men spill som BF2: MC (og sannsynligvis også GRAW) gjør dette utrolig mye bedre.

Men, men, det er dine penger :D

Lenke til kommentar
sånn i siste liten spørsmål.... FB2 eller GRAW ?  :hmm:  Hvilket gir mest morro online og singel player delen.

6333358[/snapback]

Prøv demoene,så får du ihvertfall ein smakebit om hvordan gameplayet utspiller seg i det to spillene.

Lenke til kommentar
Ble det Perfect Dark Zero i dag også, tilbud til 299,- Må vel være verd det til den

prisen  :cool:

6324920[/snapback]

Det er langt ifra sikkert.. Det mest positive med PDZ er vel at det er co-op i singleplayer. Ellers var spillet gørrkjedelig spør du meg.

6325224[/snapback]

Det er kjempeartig online!:) Underholdt meg i mange vinterkvelder iallefall :)

Lenke til kommentar

Hentet Ghost Recon Advanced Warfighter jeg da. Siden så mange anbefalte det :)

Og så ser det breathtaking ut samt veldig morro! :yes: Bare barne-TV er ferdig

og ungen i seng.... GRAW time :w00t:

Er så extremt godt i gang med Oblivion også, skulle ønske kveldene var dobbelt så

lange :ermm: Men er uansett godt ha noen spill i starten og variere litt. Har nå

PrG3 3, Oblivion og i dag G.R.A.W. Ikke så dum start det vel ? :roll:

Endret av Jeracan
Lenke til kommentar

Ok så kjøpte jeg BF2:MC også lol :blush: Men må nesten si, selv om ikke like strøken grafikk som G.R.A.W. synes jeg det så veldig fint ut og tror kanskje jeg likte det bedre.. :ermm: graw er virket mere komplisert så jeg får sette meg inn i det litt

senere. Har kost meg utrolig de få timene jeg satt med BF2 i kveld :cool: Mange

flere kvelder blir det ! :w00t:

Lenke til kommentar

Ok så kjøpte jeg BF2:MC også lol :blush: Men må nesten si, selv om ikke like strøken grafikk som G.R.A.W. synes jeg det så veldig fint ut og tror kanskje jeg likte det bedre.. :ermm: graw er virket mere komplisert så jeg får sette meg inn i det litt

senere. Har kost meg utrolig de få timene jeg satt med BF2 i kveld :cool: Mange

flere kvelder blir det ! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...