Notinuse Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Heisann! Som topic sier, er veldig usikker på hvilket spill jeg skal grabbe med meg så hvis noen vet om et 'must' spill så hadde det vært fint om du la inn et svar. Jeg likte veldig godt Project Gotham..både 1 & 2. Kanskje PG3 hadde vært noe ? *venter i spenning på svar* hvis ikke takk for at du tok deg tid til å lese Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ghost Recon Advanced Warfighter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Table tennis kan jo være noe Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Heisann! Som topic sier, er veldig usikker på hvilket spill jeg skal grabbe med meg så hvis noen vet om et 'must' spill så hadde det vært fint om du la inn et svar. Jeg likte veldig godt Project Gotham..både 1 & 2. Kanskje PG3 hadde vært noe ? *venter i spenning på svar* hvis ikke takk for at du tok deg tid til å lese 6279471[/snapback] Hvis du føler du har tiden til det, og har internett tilkobling klar for 360'n, så kunne du ta med deg boksen hjem og laste ned de demoene som virker interessante. Så får du prøvd før du kjøper. Ligger en god del demoer ut. Men må du plukke med deg et når du først er i butikken så er ikke PGR3 noe dumt valg når det gjelder bilspill. Dr Peedee Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hmmm jammen ikke dumt.. Jeg la faktisk opp nettverks kabel rundt huset i natt lol! :!: Kom på 12:00 at kanskje skulle gjøre det klart...bora hull i veggen, ut og opp på husveggen med en 4m lang stige og begynet å jobbe meg rundt Var ferdig 01:00 og fikk skjekket linjen var ok. Så som du sier kanskje jeg skal kjøpe et spill på mandag...bare passe på ha cash Takk for tipsene Endret 10. juni 2006 av Jeracan Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hmmm jammen ikke dumt.. Jeg la faktisk opp nettverks kabel rundt huset i natt lol! :!: Kom på 12:00 at kanskje skulle gjøre det klart...bora hull i veggen, ut og opp på husveggen med en 4m lang stige og begynet å jobbe meg rundt Var ferdig 01:00 og fikk skjekket linjen var ok. Så som du sier kanskje jeg skal kjøpe et spill på mandag...bare passe på ha cash Takk for tipsene 6279547[/snapback] :!: :!: Sinnsykt bra! CoD2 er å anbefale. Men som sagt: å laste ned demoer kan være lurt. Men ikke la deg lure av NFS:MW. Spille er forsåvidt bra, men blir utrolig kjedelig i lengden. På tide at EA kommer med et nytt opplegg en denne styling-dritten. Var bra på Underground, men nå er jeg lei! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har litt erfaring av forskjellige spill og vil anbefale følgende Oblivion: Stort vakker og uendelig. Du kan ha utrolig mye morro med dette. Det er et litt klassisk rollespill. Viss du ikke liker det så er det greit. Ikke jeg heller, men oblivion tok meg inn i verdnen som ingen andre rollespill har klart før. 10/10 Ridge Racer: Dette er også et ganske stort og omfattene spill. Viss du har et spill i serien og liker det. Kjøp dette. Er gode gamle arcade ridge racer som vi er vant med. Det er langt og litt repiterende, men det er ikke så farlig siden det er utrolig avhengighetskapende. Du vil sitte og bare spille og spille for å komme igjennom det. Og når du har komt igjennom det. Så er du trist for det er slutt (Men også litt stolt) 8/10 Burnout Revange: Fast paste action bilspill. Du er kanskje litt kjent med burnoutserien. viss ikke så er det å anbefale å stifte bekjentskapen i dette spillet. Meget underholdene. Men er det samme som på de tidligere konsollene, bare med sykt bra grafikk 9/10 Det er min topp 3 liste av 360 spill. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Takker for alle tips skal vurdere dem nøye! Det ble til jeg kjøpe PG3 i dag siden er så glad i racing etc Så lang er jeg veldig overasket fornøyd med markedplace osv..mye morro Kona mi lurte veldig på Kameno, om det kunne være noe...men finnes kanskje en demo der. Gamertag: Jeracan om noen skulle ønske søke meg opp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Demo av Kameo finnes. Eg blei overhodet ikkje overbevist i starten,men gi demoen en sjangse og kom inn i kontrollerene så skal du se at det er morro Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har to spill jeg kan anbefale på det sterkeste: 1. Battlefield 2: Modern Combat 2. Table Tennis Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Demo av Kameo finnes. Eg blei overhodet ikkje overbevist i starten,men gi demoen en sjangse og kom inn i kontrollerene så skal du se at det er morro 6282343[/snapback] Jeg brukte ikke mange timene på å spille gjennom Kameo, det blir litt repititivt og enkelt. Det skuffet meg veldig, jeg forventet så mye mer av det spillet. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Holder på laste ned demoen nå... så får se Kanskje Tomb Raider Legend hadde vært noe i stedenfor fått veeeeldig bra kretikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Holder på laste ned demoen nå... så får se Kanskje Tomb Raider Legend hadde vært noe i stedenfor fått veeeeldig bra kretikk 6282552[/snapback] Det er ihvertfall ein tittel eg skal ha meg. Deilig TR-feeling altså Dama mi har forørig spillt igjennom demoen 7-8 ganger som eg veit om,tydelig at hu likte det Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 CoD 2 og FIFA RTWC er kule spill. Table Tennis er for dem som liker å terpe på skills og fungerer meget godt over Xbox Live. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Litt off topic, men jeg har lyst å bytte mitt TR:Legend 360 mot Cod2, Table Tennis, Oblivion eller Hitman. Send meg en pm om noen er interessert. Topic: Spillet som har gitt meg mest timer foran 360 er i mitt tilfelle PGR3. Men det avhenger at en liker sjangeren litt. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 En annen ting...jeg skjønner ikke helt det med å feks kjøpe 'full versjon' spill. Testet Zuma...noe som var morsomt, så står det 800E, eller noe som ligner på E Noen som kan forklare plz ? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En annen ting...jeg skjønner ikke helt det med å feks kjøpe 'full versjon' spill.Testet Zuma...noe som var morsomt, så står det 800E, eller noe som ligner på E Noen som kan forklare plz ? 6283275[/snapback] Den "E"-en er et symbol for Microsoft Points. Dette er en "valuta" du kan betale for (41kr for 500 poeng tror jeg), og bruke til å kjøpe spill o.l. fra Marketplace. Hvis du ser i venstre hjørne nederst på skjermen mens du er inne på Marketplace, tror jeg det står "Press X to add MS Points". Der kan du kjøpe disse (krever kredittkort), eller du kan kjøpe dem over disk i elektro-/spillbutikker. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har to spill jeg kan anbefale på det sterkeste:1. Battlefield 2: Modern Combat 2. Table Tennis 6282392[/snapback] Ditt valg nr 2. Table Tennis. Det virker gøy og slikt på bilder, men det ser så ufattelig ensformig ut. Har ikke testet det da, er sikkert gøy. Men er dette et slikt spill man kjøper sitt første og eneste spill? For meg virker det som et spill som man kjøper hvis man blir delvis lei de andre spillene, så har du det morsomt i et par timer med bordtennis:p Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 forresten så er det ett veldig fett spill som er på vei til 360 som jeg tror kommer før jul, Gears of war.. det ser dritfett ut og de som har prøvd det har likt det de og.. gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå