abene Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 AOL har sluppet et nytt gratis verktøy for hjemmebrukere som kan brukes til å sjekke sikkerhetstilstanden i PC-en din. Les mer Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Fikk 90 Kan nok være en del somer uenige i en del de har å melde, men totalt sett ett av de bedre sjekk-programmene jeg har sett. Lenke til kommentar
GtR Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dette programmet finner ikke antispyware prg. jeg bruker. Den har også problem med IE som er fjerna fra min maskin... Ellers greit nok Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 97% score. eneste minuset var "Internet Explorere (IE) is not configured with encryption"...synd jeg ikke bruker IE uansett Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ganske bra. Den fant ikke antispyware-programmet mitt, og den likte ikke Limewire, men bortsett fra det var det et kjekt program. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hah.. 'Firewall = Poor' Fant tydligvis ikke ut at jeg har FW i router?! mvhr Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Må være verdens mest ubrukelige program. AOL kan visst selge hva som helst. Lenke til kommentar
Liffen_64 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Må være verdens mest ubrukelige program. AOL kan visst selge hva som helst. 6279959[/snapback] Nå er jo dette programmet gratis da. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dårlig program, fikk 63% med NIS, fant ikke Spyware Dcotor. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Fant ikke F-secure, i tillegg til at jeg ikke kommer meg på nett så lenge programmet er åpent. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Fant ikkje Opera hos meg, og den finner aldri ut at eg har Firewall i modemet mitt... Ubrukelig. Endret 10. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Skal AOL fortelle meg om sikkerhet? nei takk. Føler meg skitten etter å ha installert AOL-software på PC'n Det fant IKKE FW i router Det klager på at IE ikke er nyeste versjon. sist jeg sjekka så har det ikke kommet noen IE8 pluss en helt masse annet som er "feil" med en browser jeg aldri bruker(IE) Klager på at sytem restore er off. dette er faktisk BRA for sikkerheten, siden virus kan gjemme seg der. Det anbefaler en hel haug med annen crappy SW fra AOL osv. det finner heller ikke noe P2P, noe jeg har massevis av(uTorrent, StrongDC osv) Endret 10. juni 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Gutter og jenter, styr unna programmet. De fleste her kan nok sitt til å slippe å bruke et oppgulp av et sikkerhetsprogram som skal fortelle deg hvor trygg PC'en din egentlig er. Antivirus, Sunn fornuft og riktig nettleser (Firefox, Opera) kommer du svært langt med. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 lol den sletta alle Windows ikonene minne etter jeg avinstallerete det Lenke til kommentar
BKB Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ligna fryktelig på System Mechanic sin diagnose sak Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Sånt der søppel ville iallefall ikke jeg legge inn på PC`en min Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Symantec hadde en gang i tiden (finner den ikke igjen) en tjeneste som sjekket åpne porter etc. som var mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Antivirus, Sunn fornuft og riktig nettleser (Firefox, Opera) kommer du svært langt med. 6280948[/snapback] Og kanskje enda viktigere: Brannmur og oppdaterte programvare/OS. Symantec hadde en gang i tiden (finner den ikke igjen) en tjeneste som sjekket åpne porter etc. som var mye bedre enn dette. 6283582[/snapback] Tenker du på denne: http://security.symantec.com/sscv6/home.as...MHEHPZGAKFLYDIU Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 dette var rart. Det fant verken windows brannmuren eller noe optimaliseringsprogram. hvilket jeg har innstalert. og den klagde på at avast var utadert enda det oppdaterer hver dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå