zebe Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hver kan jeg critter får jeg en melding som du ser på bildet under. Har lyst å fjerne den, men finner ikke ut hvordan. Noen som vet? Jeg har sjekket gjennom config til scrolling combat text, men ser ikke ut som om den kommer derfra. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 åpne critline addon og skru det av, enkelt og greit Lenke til kommentar
knux Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 ja hehe, er critline addonen din det. oppe i høyre hjørnet er det ett rødt icon med CL på, bare trykk på det å skjekk options ;o Lenke til kommentar
olekri Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Veldig offtopic, men hva heter den combatlog addonen du bruker? Ser veldig oversiktlig ut Lenke til kommentar
zebe Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Veldig offtopic, men hva heter den combatlog addonen du bruker? Ser veldig oversiktlig ut 6280446[/snapback] Combatlog addonen heter Hitsmode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå