thomassit0 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 syntes dette virker som en god pris for en god tv, og jeg og en kamerat vurderer å kjøpe den.. men en merkelig ting, dette er jo en nyere tv enn R51 serien, og skal vel være bedre, mens når jeg var på elkjøp og så på den så hadde den betydelig svakere farger og virket mindre lyssterk enn mange andre tver der, bildet virket tilogmed mere fargesvakt og mindre lyssterkt enn 23" R51 tven i x360 kiosken.. noen som har noen forklaring ? jeg syntes det var litt merkelig. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Det var snodig. Så samme TV på Expert, og der så den meget bra ut. Den bruker samme panel som M51/61-serien, utifra hva jeg har fått med meg. Personlig stod valget mitt mellom 32M61 og 32R71/72/75. Bildetkvaliteten var det umulig å skille på. Ble tilslutt en M61 på meg, da jeg likte det klassiske designet noe bedre enn det avrundede på R71/72/75. Bildekvaliteten på 26R72 virka like bra. Det var forøvrig en fotballkamp som ble vist, noe som skal være rimelig krevende, og som lett avslører hvilke TV'er som er kurante, og ikke. Hvor har du tenkt å ha TV'en? Gutte/soverom, liten stue, medium stue, stor stue? Endret 11. juni 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 medium stue tipper jeg. syns det var veldig rart selv for den virka som den var mindre lyssterk enn R51 tven som sto i 360 demo kiosken. misstenker at de har stilt ned fargene eller noe for å få den til å virke dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå