Gå til innhold

Kjøttmeis har bygget reir i ventilen

Anbefalte innlegg

Postet et emne tidligere og da kunne jeg ikke sette inn bilder. Men nå har jeg på en "måte" flyttet tråden hit grunnet bildene.

Hadde startet tråden i gledesutbrudd. Og den hører hjemme der pågrunn av følelsen av å få dyr som bosetter seg i huset ditt er jo stort. At det levende i naturen kan tilpasse seg slik ;)

Her er bildene av reiret og "foreldrene". Ser ikke så mye av reiret, men det er pgra av plasseringen av reiret deres. Det humoristiske med dette, er jo at de har laget reiret i en ventil :). Sikkert tryggt og godt.

Ventilen er herved overført til kjøttmeisene :thumbup:

post-81502-1149896386_thumb.jpgpost-81502-1149896482_thumb.jpg

Endret av Bad4Bing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de lager reir i ventiler er vel egentlig ganske vanlig. Tidligere på året var det en fugl som fløy på melka mi når jeg spiste frukost. Den hadde komt inn gjennon ventilen(netting var ødelagt). Siden jeg stengde ventilen da jeg fant ut hvor den kom fra, bygde den liksågodt et reir der.

Ti små pipelyder døgnet rundt er ikke noe serlig artig! Glad jeg har flytta derfra.

Lenke til kommentar

Hehe no worry maaaaan. Denne ventilen er sealed off som bare f.... . Den dagen jeg blir redd fugler i Norge skal jeg gaa og legge meg! Var jo vi her oppe som hadde de 50 dode fuglene engang, det viste seg aa bare vaere sult. Saa fortsatt har jeg god tro paa den ^rensligheten^ som fuglene her oppe enda har.

Ikke at jeg gaar og stikker hodet inni ventilen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...