Gå til innhold

Best mulig oppsett av 4200 med TV ut.

Ever

Anbefalte innlegg

Jeg ser en god del på film gjennom PCen på TV. Tidligere måtte jeg gå inn på display-taben å rote rundt for å bytte fra den ene til den andre ved behov. En svært tungvint løsning, men men unntak av TV tool, som jeg aldri fikk til å funke skikkelig, var det den eneste løsningen jeg visste om. Nå som detonator 40 betadriverene er ute, derimot, er funksjonaliteten en helt annen. Istedenfor å bytte fra den ene til den andre, bruker jeg kloning, og setter fullscreen output til secondary monitor. Filmene popper opp på TV i fullscreen, og jeg kan surfe uavbrutt på hovedmonitor. Perfekt!

Men, når jeg drar fram spill, sliter jeg med samme problem som før. Jeg må manuellt inn og skru av kloning for å ikke dra ned frameraten, og i noen tilfeller, for å få spillene til å funke i det hele tatt. Bortsett fra det med spill er jeg kjempefornøyd med oppsettsmulighetene nå, det eneste jeg trenger, er et tredjeparti, eller muligens er den en innstilling jeg bare ikke har funnet, som kan, helt med en hotkey, skru av og på secondary monitor, uten å forandre innstillingene. Jeg har sett en del på powerstrip uten å finne noe der, og klarer heller ikke finne det i detonator driverene. Om noen vet om et program som kan gjøre dette, eller eventuellt har andre forslag til tilfredsstillene oppsett, ville jeg satt stor pris på å høre hvordan dere har gjort det.

Ever

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...