icebyte Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hei Jeg koblet en s-video kabel til scart og fikk fint bilde på TVen etter noen instillinger. Det som er problemet er at jeg har ingen lyd på TVen når jeg spiller av noe ved bruk av windows media center, uansett om det for eksempel er musikk eller dvd. Det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette problemet. Endret 9. juni 2006 av icebyte Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 TV-ut er kun bilde, ivertfall på mitt tv-kort. Jeg må ta lyd i fra lydkortet. Kanskje noe slikt med deg også? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Svideo utgangen sender ikke ut lyd, kun bilde. skal du ha lyd også så må du ha en s-video med 2x RCA (lyd) + en rca til 3.5 Jack plugg En slik "DVD kit (Scart-Svideo+2xRCA)" + En slik "Rca til 3,5mm Jack adapter" Endret 10. juni 2006 av zandro Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hei Jeg koblet en s-video kabel til scart og fikk fint bilde på TVen etter noen instillinger. Det som er problemet er at jeg har ingen lyd på TVen når jeg spiller av noe ved bruk av windows media center, uansett om det for eksempel er musikk eller dvd. Det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette problemet. 6278972[/snapback] riktig som "Jove" skriver. du må ha egen lyd linje fra PC. S-video er bare bilde..... Endret 10. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hei, takk for bra svar. Jeg har prøvd med å bruke de eksterne høytallerne jeg har som har god lyd, det som er problemet her er at jeg har TVen i et rom og den bærbare PC-en i et annet. Dermed blir ledningene til høytallerne som skal stå ved siden av TV-en og går fra PC-en litt for korte. Skal sjekke i en par databutikker i dag om det finnes noen bedre høytallere som kan være en bedre løsning når det er snakk om litt avstand. Hadde vært en fordel om det hadde vært trådløse høytallere nå, hehe. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei, takk for bra svar. Jeg har prøvd med å bruke de eksterne høytallerne jeg har som har god lyd, det som er problemet her er at jeg har TVen i et rom og den bærbare PC-en i et annet. Dermed blir ledningene til høytallerne som skal stå ved siden av TV-en og går fra PC-en litt for korte. Skal sjekke i en par databutikker i dag om det finnes noen bedre høytallere som kan være en bedre løsning når det er snakk om litt avstand. Hadde vært en fordel om det hadde vært trådløse høytallere nå, hehe. 6280037[/snapback] er det nok med 10M ?, så se her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304809 eller trådløs overføring av audio/bilde: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10551&s...rice=&maxPrice= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå