Gå til innhold

Ingen lyd på TV når jeg bruker tv-ut

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg koblet en s-video kabel til scart og fikk fint bilde på TVen etter noen instillinger. Det som er problemet er at jeg har ingen lyd på TVen når jeg spiller av noe ved bruk av windows media center, uansett om det for eksempel er musikk eller dvd. Det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette problemet. :ermm:

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg koblet en s-video kabel til scart og fikk fint bilde på TVen etter noen instillinger. Det som er problemet er at jeg har ingen lyd på TVen når jeg spiller av noe ved bruk av windows media center, uansett om det for eksempel er musikk eller dvd. Det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette problemet.  :ermm:

6278972[/snapback]

riktig som "Jove" skriver. du må ha egen lyd linje fra PC. S-video er bare bilde.....

Endret av no_viking_no
Lenke til kommentar

Hei, takk for bra svar.

Jeg har prøvd med å bruke de eksterne høytallerne jeg har som har god lyd, det som er problemet her er at jeg har TVen i et rom og den bærbare PC-en i et annet. Dermed blir ledningene til høytallerne som skal stå ved siden av TV-en og går fra PC-en litt for korte.

Skal sjekke i en par databutikker i dag om det finnes noen bedre høytallere som kan være en bedre løsning når det er snakk om litt avstand. Hadde vært en fordel om det hadde vært trådløse høytallere nå, hehe.

Lenke til kommentar
Hei, takk for bra svar.

Jeg har prøvd med å bruke de eksterne høytallerne jeg har som har god lyd, det som er problemet her er at jeg har TVen i et rom og den bærbare PC-en i et annet. Dermed blir ledningene til høytallerne som skal stå ved siden av TV-en og går fra PC-en litt for korte.

Skal sjekke i en par databutikker i dag om det finnes noen bedre høytallere som kan være en bedre løsning når det er snakk om litt avstand. Hadde vært en fordel om det hadde vært trådløse høytallere nå, hehe.

6280037[/snapback]

er det nok med 10M ?, så se her:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304809

eller trådløs overføring av audio/bilde:

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10551&s...rice=&maxPrice=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...