Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ledger sin karakter har ein mykje tøffare utsjånad, du får følelsen av at mannen er gal og ekstremt farleg. Nicholson sin karakter ser ut som The Mask, i TDK ser The Joker ut som ein psykopat, noko han og er. Det er gledeleg å sjå at dei klarer å få eit litt meir dystert uttrykk på remake av heltefilmar, dei gamle har ofte for mykje humor. Det var riktignok eit par kommentarer i TDK eg kunne vore forutan og.

Lenke til kommentar
Ledger sin karakter har ein mykje tøffare utsjånad, du får følelsen av at mannen er gal og ekstremt farleg. Nicholson sin karakter ser ut som The Mask, i TDK ser The Joker ut som ein psykopat, noko han og er. Det er gledeleg å sjå at dei klarer å få eit litt meir dystert uttrykk på remake av heltefilmar, dei gamle har ofte for mykje humor. Det var riktignok eit par kommentarer i TDK eg kunne vore forutan og.

Eksempler?

Lenke til kommentar

Filmen ble sett i går, og skuffet ikke. Noen irritasjonsmomenter var det også som mange har påpekt tidligere. Det meste er vel egentlig sagt om filmen i denne tråden, så skal ikke gå i dybden.

 

Full intensitet fra starten av likte jeg meget godt. Actionsekvensene fikk meg til å glise flere ganger og musikken til Zimmer var nok en gang utrolig god. Ledger gjorde det veldig bra som The Joker og folka i salen lo ganske så hyppig av hans kommentarer. Kameraføringene når Batman befant seg langt oppi bygningene likte jeg utrolig godt. :)

Lenke til kommentar
No er ikkje dette spoilertråden, så eg skal ikkje ta det her, men det var enkelte humoristiske kommentarer midt oppi ein slags krigssone som ikkje heilt passa inn.

 

 

Enig med deg, men du kan jo skrive spoilers i en spoilertag? Eller tar jeg feil nå? :p

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre det så vanskelig, henge seg opp i en anmeldelse til en viss grad? Se filmen og bygg deg opp en mening. Liker du det du ser, så gjør man det. Har du fått det motsatte bevist - ja da var det trolig bortkasta og sett forgjeves. Pleier som regel å skumlese anmeldelser, se på karakteren i et lite sekund og ferdig med saken. Karaktersetting synes jeg forøvrig blir overfladisk, da den gir oss lite informasjon - dermed teller innholdet i en anmeldelse som athorb sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...