Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ikke helt soleklar for min del, men kan ha en del med at kinoopplevelsen ble ødelagt av noen som satt bak meg og lo konstant gjennom hele filmen. Uansett om det var noe morsomt eller ei. Men ga den en 10-er likevel. For så straks jeg klarte å fokusere på filmen så glemte jeg med en gang at jeg hadde lyst til å forlate salen og se den igjen senere når den psykisk tilbakestående gjengen ikke er der.

Lenke til kommentar
TDK ligger fortsatt på førsteplass i usa..

og det med 2 nye filmer som hadde premiere denne uken.. Nemlig X-Files og en Will Farrell film..

Jeg har hørt rykter om at filmen kommer til å ta inn så mye at de rett og slett er nødt til å finne opp et nytt tall, da ingen av de vi har i dag er høye nok.

Lenke til kommentar

Jeg fant filmen til å være ganske oppskrytt egentlig. Fortjener iallfall IKKE 10/10 i mine øyne...

For langtekkelig, rett og slett. Bruker en evigheter for å komme i gang. Hele filmen berges egentlig av utrolig bra skuespill ifra Heath Ledger. Bale gjør en dårlig prestasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ok.....

la meg si det enklere da: Denne filmen er kjempe spennende,min første kjæreste var ikke så spennende.

(trodde folk skjønte metaforer jeg)

Lenke til kommentar

Hmm... Kom akkurat hjem fra kinoen og gikk rett på denne tråden, og der så jeg en ny poll. Hell tenkte jeg, jeg gir den e klar 10/10, men... så begynte jeg å tenke, Ledger gjorde en fenomenal jobb som Joker og Eckhart overrasket meg skikkelig, men jeg syns det ble litt mye på en gang av og til.

Filmen er i mine øyne fortsatt den beste jeg har sett hittil i år, men den manglet liksom "det lille ekstra" som trengs, så jeg endte opp med å gi den 8/10

EDIT: Jeg syns jeg var litt hard, hmm... 9/10 :p

Endret av Mental
Lenke til kommentar

Bale og Oldman gjorde det bedre i denne, for min egen del. Bale har jo dette med å se ut som han kjeder seg til tider (preger de fleste filmene hans), men jeg klarte ikke irritere meg over han i denne.

All in all så syntes jeg Ledger stjeler veldig mye oppmerksomhet fra resten av casten.

Og at det gikk fort i denne her, det stemmer så absolutt. Det skjedde vel mer off-screen enn on-screen. Om det var en positiv eller negativ ting får hver og en avgjøre. For min egen del holdt det spenningen oppe. Drama ble ofret til fordel for thriller og spenning. Kun første akt av filmen holdt et noenlunde rolig tempo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...