Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, skulle vel bare mangle. Tror den ender opp på 8.7-8.8. Filmen opplever masse hype nå i tiden rundt lanseringen, og vil selvfølgelig synke etterhvert, som alle andre storfilmer. Men det generelle inntrykket virker jo å være såpass positivt, tror ikke ratinga taper seg så mye.

Lenke til kommentar
TDK har ny verdensrekord!

ingen film har tidligere spillt inn 18.5 million dollar ved midnatt (filmen hadde altså premiere klokken 00:01 "USA" tid)

Nærmeste er "Star Wars Episode III: The Revenge of the Sith" som klarte 16.9 millioner dollar ved midnatt..

Og ja.. 18.5millioner er altså BARE!! første (Midnatt) visning.. ikke de som kom utover natta.. BARE den første

http://www.newsarama.com/film/ap-0880718-d...ght-record.html

Noe sier meg den filmen kommer til å sette fler rekorder før helgen er over :p

Veldig imponerende. Blir spennende å se hva som blir totalsummen for åpningshelgen. :)

Lenke til kommentar

Forventningene mine for filmen har hvertfall ikke sunket etter å ha lest siste side her i tråden. Gleder meg helt brutalt før filmen.

Skal selvsagt ta helaften med Begins og Gotham Knight på HDDVD/BD før jeg skal se Dark Knight.

Spørs om det ikke blir en 2t og 32minutters lang orgasme ;)

Lenke til kommentar

Har sett litt kritikker av at Gotham er litt for forandret fra BB, mye lysere og åpent enn det mørke "hølet" vi så i BB. JEg reagerte egentlig litt på det selv i prologen(Når bussen kjører avgårde). Håper ikke det blir noe problem, kommer sikkert til å glemme det helt når jeg sitter i kinosetet.

Lenke til kommentar

TDK har nå sett ny rekord for første dag.. med ett sted mellom 60 og 63 millioner dollar på fredag.. EDIT: noen kilder sier nå så mye som 66

Til sammenligning hadde Spider-Man3 (tidligere rekord holder) 59.8Millioner på sin første dag..

Og batman begins hadde 15Millioner på sin første dag..

Ja faktisk har TDK allerede slått Batman Begins Sin åpnings helg! (48Millioner dollar)

TDK er på god vei til å sette ny rekord for åpning helg.. som fortiden er på 151.1Millioner (Spider-Man 3)

Burde også nevnes at TDK spilles på nesten 1000 færre kinoer i USA enn det Spider-Man 3 gjorde..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Burde også nevnes at TDK spilles på nesten 1000 færre kinoer i USA enn det Spider-Man 3 gjorde..

???

Spider-Man 3 åpnet på 4,324 kinoer, rekorden er det POC3 som hadde med 4,362, den er det nå TDK som har med 4,366 kinoer...

Edit:

Når kan man bestille billetter til The Dark Knight i Bergen? Noen som vet?

Gå inn på filmweb.no og titt der...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
???

Spider-Man 3 åpnet på 4,324 kinoer, rekorden er det POC3 som hadde med 4,362, den er det nå TDK som har med 4,366 kinoer...

Hmm.. rart.. flere steder jeg så hadde tallet nede på 3300.. men nå ser jeg det står overalt godt over 4..

rart

EDIT: nååå vet jeg hvor jeg fikk det tallet fra.. 3,040 var antall kinoer som hadde midnatt visning...

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Har sett litt kritikker av at Gotham er litt for forandret fra BB, mye lysere og åpent enn det mørke "hølet" vi så i BB. JEg reagerte egentlig litt på det selv i prologen(Når bussen kjører avgårde). Håper ikke det blir noe problem, kommer sikkert til å glemme det helt når jeg sitter i kinosetet.

Solen må jo skinne litt i Gotham også. At den prologen finner sted i noe som ser ut til å være på morgenkvisten er jo bare med på å vise hvor sprø Jokeren er. Og så er det vel ikke nattåpent på slike steder, selv i Gotham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...