Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Dette tror jeg blir en film som kommer faktisk til å få 100% på RT hva kritikere angår, jeg kan umulig forestille meg noen som vil gi denne filmen en dårlig karakter overall, om ikke pga. filmen, men så pga. Heath Ledger sin prestasjon, vi kan bare gjette siden vi ikke har sett filmen, men ut fra hva andre sier, er nok dette svært sannsynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å gi 100% bare for Heath Ledger sin prestasjon når en film skal anmeldes for sin helhet synes jeg blir feil, men det er nå slikt jeg ser på det.

Igjen så lufter jeg min bekymring at Ledger skal føyes inn i rekken til Elvis Presley og Kurt Cobain, synes det blir litt latterlig at folk i Norge begynner å snakke om å gi fyren Oscar når da vitterlig ingen her har sett filmen enda så vidt jeg vet.

Ja denne filmen ville nok utifra trailerne, blitt filmen som ville gjort Ledger til en habil stor skuespiller, men denne filmen ville jo naturlig nok ikke fått den oppmerksomheten den har fått hvis ikke Ledger hadde dødd, selvsagt påvirker ikke døden hans hvor bra rollen hans er, men det virker som om folk "heier" mer på han pga det.

Ja greit, kanskje fyren fortjener en Oscar, den første som får det Posthumt siden "bla bla bla".

Men jeg synes det er direkte synd at filmen har blitt "Joker played by awesome actor", istedet for "The Dark Knight".

Og dette kommer fra en som er fascinert av Jokeren, men jo, tviler på at Nolan og de bryr seg, er jo masse reklame i dette for dem, så er nok "bra" salgs-messig sett, men personlig synes jeg det er leit at slike filmer får oppmerksomhet pga en manns død.

Lenke til kommentar
Ja denne filmen ville nok utifra trailerne, blitt filmen som ville gjort Ledger til en habil stor skuespiller, men denne filmen ville jo naturlig nok ikke fått den oppmerksomheten den har fått hvis ikke Ledger hadde dødd,

Jeg tror TDK hadde vært årets mest etterlengtete film uansett om Heath hadde vært i live eller ikke. Det er forøvrig helt naturlig at det blir ekstra buzz når filmens hovvedattraksjon plutselig tar farvel med denne verdenen.

Lenke til kommentar

For all del jeg sier ikke noe annet, filmen har vært etterlengtet lenge for min del også, men du må innrømme at (kanskje pga av hans død?) filmen har truffet flere, og flere har "plutselig innsett" hvilken stor skuespiller denne Ledger er?

Igjen, jeg sier ikke at filmen ikke var etterlengtet, men hans død har nok skutt oppmerksomheten rundt Jokeren i været.

Det jeg mener er, ja selvfølgelig blir det en ekstra buzz rundt filmen når en dør, er jo det jeg selv sier også, men det er ikke bare det som har skutt i været, men denne "heltedyrkingen" av Ledger.

Kanskje har fanatikerne rett i at det er den beste skurkerollen i dette årtusenet, men hvorfor skal vi nordmenn som ikke har sett filmen enda slenge oss med på det?

Lenke til kommentar

Det er nok sant at noen har blåst opp han som skuespiller i etterkant av hans død. Personlig hadde jeg inntrykk av at Heath var en ålreit skuespiller som levde mye på utseendet, men jeg ble mer nysgjerrig etter at jeg hørte om hans glimrende prestasjon i Brokeback. Utifra trailerne er det heller ikke rart at folk digger han. Fyren er jo rå i det lille jeg har sett.

Lenke til kommentar

Så sant så sant, jeg kommer selv til å trappe opp på premieren i Joker sminke (mest fordi av intresse for Jokeren, ikke Ledger).

Jeg har selv ikke sett Brokeback Mountain enda, så kan hende at fordi jeg går glipp av en utmerket rolle, at jeg ikke helt har skjønt alle forventningene og "Gude-dyrkingen" til denne filmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Two-face, så jo intet mindre enn utrolig bra ut da :D

Håper så inderlig ikke at jeg får jobb neste Fredag, når filmen har premiære i Kristiansund.

Lenke til kommentar
Lykke til med å finne en som slår Jack Nicholson som Joker. Blir som å hoppe etter Wirkola, Nicholson er en av verdens topp fem skuespillere.

Men gleder meg nå uansett til oppfølgeren, Batman Begins var en fin opplevelse. :)

HAHA!! Så deilig å se at du tar feil. Av det vi har sett hittil av "The dark knight" slår Heath Ledger, Jack Nicholson ned i støvlene.

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å sett "The dark knight" på førpremiere! Noen som vet når de starter å selge førpremiere billetter i Oslo?

Jeg vet ikke, men vil gjerne finne ut av det.

Men hvis det er førpremiere noe annet sted Colosseum venter jeg heller til premieren.

Dette er en film jeg vurderer å vente utenfor kinoen for å få billett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...