Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at den delen er ment å være den aller siste scenen, eller scenen etter credits? I så fall er det litt waste å legge den ut før filmen har kommet.

Det tviler jeg sterkt på er tilfellet. Two-Face er en av de viktigste karakterene i filmen så jeg tviler på at denne scenen var ment som et easter egg.

Lenke til kommentar

Harvey Dent er en av de viktigste karakterene i filmen, Two-Face derimot kommer kun på slutten.

 

Dessuten - The Incredible Hulk spoiler -

 

 

De la ut klippet av Tony Stark i samtale med Thunderbolt i en av trailere, en scene som var ment å komme helt på slutten/etter credits. Så aldri si aldri. :)

 

Lenke til kommentar
Som oppvarming, er denne Blu-ray-utgaven forhåndsbestilt som har lansering den 17. juli. Får bare håpe at filmen ankommer tidsnok før The Dark Knight ruller på kinoene her i norge. :)

 

Oi...bare meg eller var det ganske billig.

Den prisen er veiledende as we speak, så ja, det er veldig billig. Har du muligheten til å bestille; go for it. :)

Lenke til kommentar
Og hvorfor i all verden fikk den ikke topscore?

 

Ikke så overraskende. Tross sin nærmest kultstatus så var ikke Batman Begins universalt rost opp i skyene. 84% på Rottentomatoes er veldig bra, men av "top critics" endte den på 63%. Slått av Superman Returns, Spider-Man 1&2, Iron Man, Superman The Movie, X2 og enda et par filmer innen sjangeren.

 

Iron Man er på topp sammen med Superman når det kommer til antall tomler opp hos kritikerne. Superman er selvfølgelig ansett som sjangerens konge, som seg hør og bør.

 

Men noe sier meg TDK vil ende på over 90%. :)

Lenke til kommentar

Jeg har enorme forventninger til The Dark Knight nå. Denne t-skjorten kommer i posten en av de nærmeste dagene, men dessverre er jeg bortreist på premieredagen og en god stund etter det.

 

TDK kommer nok til å bli mer kritikerrost enn Begins, delvis pga Heath Ledger, men for det meste fordi den enkelt og greit kommer til å være enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...