Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Endelig er den ute i rå kvalitet, sluppet på søndagen som de lovte. Helt sinnsykt bra imho. TDK håper jeg blir årets opplevelse.

Btw, 2 minutter uti traileren tror jeg vi ser selveste Two Face, Dent sitter i bilen med en pistol og hvis man stopper opp bildet så ser man at den andre delen av ansiktet er brent opp.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grei nok trailer, kanskje litt for mye innhold. Føler ikke noe mer hype for den enda, den forrige teaser-traileren sørget for den. Min største frykt er at den blir for forutsigbar. Jeg håper de har noen jokere i bakhånd, for å leke litt ordspill. :)

Enige der. Før fikk jeg gåshud og smilte som en unge i glede og spenning for filmen. Nå føles det som om jeg har sett den allerede.

Lenke til kommentar

I intervju så har skuespilleren sagt at alle manipulasjonene han har sett på internett "ikke er i nærheten av hva Nolan har skapt. Nolan går mye dypere. Man vil bli kvalm av å se på". Så ja, det kan nok stemme det bildet der, eller noe i samme bane :)

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller :dontgetit:

Har faktisk ikke posta i den tråden her, fordi jeg kicka aldri på hypen rundt filmen. Men etter å ha lest litt og sett trailerne, kan jeg si at jeg gleder meg som en liten unge. Har egentlig en liten kino-boikott, men TDK skal jeg jaggu meg se på kino! Har virkelig tro på filmen, fikk helt gåsehud når Ledger sier i ene traileren: "Why so serious?"

Lenke til kommentar

Å inni H******.....Det bildet av Two Face var noe helt annet enn jeg hadde ventet meg, og dritrått. En del anderledes enn Tommy Lee Jones sin versjon for å si det sånn.

Men tror dere det blir brukt cgi til ansiktet? Syns det er godt gjort hvis de klarer å få til det ansiktet med vanlig sminke med tanke på munnbevegelser osv.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tipper CGI. Halve ansiktet dekket av grønn eller blå gugge for å endre det i post.

Lenke til kommentar
Jeg tipper CGI. Halve ansiktet dekket av grønn eller blå gugge for å endre det i post.

Det virker veldig sannsynlig ja. Jeg vil også tippe at Harvey Dent forblir Harvey Dent i store deler av filmen, og får ansiktet ødelagt helt på slutten. Så får vi kanskje se mer av han i en eventuelt tredje film.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Vil tippe at det blir en kombi av cgi og make up, men Nolan har jo lovet at teknikken som blir brukt på Two Face er intet mindre enn banebrytende.

Som en liten sammenligning, her er åssen han ser ut i tegnserien:

okj-1.jpg

Endret av Mastema
Lenke til kommentar
Har lest Frank Millers The Dark Knight Returns nå i det siste og må si at designet til Two Face i filmen(hvis bildet er riktig) passer bra til tegneserien, han ser generelt ekkel ut der også.

Nå er vel Two Face her mer basert på hvordan han blir fremstillt i the Long Halloween.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...