Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes vel egentlig ikke det, vi vet hvem Harvey Dent er og hva han blir, vi vet hvordan Aaron Eckhart ser ut (:p) og vi vet jo også at han har et lite problem med huden etter hvert. Ikke noe av dette er nyheter og som ingen vet om fra før av så synes ikke de gikk for "langt"...

 

Eneste som er nytt er jo hvordan det vansirete ansiktet hans vil se ut og hvordan han blir som Two Face og ikke noe av det blir vist så da synes jeg det er greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

problemer med trailere er at de avslører for mye, ergo skal ikke se noen nye trailere av TDK eller hellboy før filmen er sett ins Kino ;)

Lenke til kommentar
Synes vel egentlig ikke det, vi vet hvem Harvey Dent er og hva han blir, vi vet hvordan Aaron Eckhart ser ut (:p) og vi vet jo også at han har et lite problem med huden etter hvert. Ikke noe av dette er nyheter og som ingen vet om fra før av så synes ikke de gikk for "langt"...

 

Eneste som er nytt er jo hvordan det vansirete ansiktet hans vil se ut og hvordan han blir som Two Face og ikke noe av det blir vist så da synes jeg det er greit.

Men visste vi at det skulle skje i denne filmen?

Lenke til kommentar
Men visste vi at det skulle skje i denne filmen?

 

Ja og nei, for min egendel så har jeg hele tiden trodd at det vil skje i denne filmen, men ikke før helt på slutten sånn at de bygger opp for en tredje film.

 

Men for alt vi vet så kan det jo skje helt i starten av filmen sånn at vi får en liten overraskelse med to bad guys som skal ta knekken på Batman...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...