Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som tenker, "å herregud, hva skal de gjøre med The Joker nå?!". Hvis filmen er ferdig innspilt sm Kebab gud sier så er det ikke noe å tenke på, men hvis det er noe igjen som trenger å bli spil inn så blir de nok å gjøre det samme om ble gjort i The Crow (1994).

On March 31, 1993 at the North Carolina Film Studios in Wilmington NC, there were eight days left before shooting of the film was to be completed. The scene being filmed involved Lee's character Eric Draven walking into his apartment and witnessing the brutal rape of his fiancée by thugs. Lee's character would then have been shot and killed along with his fiancée by the thugs. As the scene was being filmed, Brandon Lee was killed after Michael Massee (who played the villain Funboy) fired the gun at Lee as intended. Earlier in the shooting of the scene the bullet from a dummy round became unseated and was lodged in the barrel of the handgun without being noticed. The gun was then loaded with a blank cartridge containing a propellant charge but no bullet so as to render a gunshot effect. When the blank was fired, the propellant drove the bullet from the weapon and hit Lee in the abdomen.[1] After Lee's death, a stunt double, Chad Stahelski replaced Lee in some scenes to complete the film. Special effects were used for digitally compositing Lee's face onto the double.

The original footage featuring Lee's actual death is the source of some controversy. Some accounts claim it was destroyed immediately, without even being developed while others suggest it was turned over to law enforcement officials as evidence and later given to Lee's family.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Denne filmen trenger strengt talt ikke noe mer reklamekampanje. Folk vil strømme til kinoen for å se en av Ledgers siste filmer. Om rollen er så bra gjennomført som man får inntrykk av så vil det blir en merkelig affære. Da vil også Heath Ledger sikre seg et ettermæle få andre skuespillere vil oppleve selv om de presterer gjennom et langt liv.

Lenke til kommentar

Depp ryktes å overta Ledger sin rolle i filmen han holdt på å spille inn. Noe som også har startet spekulasjoner om Johnny Depp vil overta som jokeren i en eventuell TDK oppfølger. Strengt talt kan jeg ikke se noen andre enn Depp klare å overta den rollen. Ville vært veldig fint om vår generasjons største skuespiller overtar for det som for mange ville bli en av neste generasjons største skuespillere. Om man først skal finne noen til å fylle hans sko.

http://www.cinemablend.com/celebrity/Ledge...-Film-8494.html

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Depp ryktes å overta Ledger sin rolle i filmen han holdt på å spille inn. Noe som også har startet spekulasjoner om Johnny Depp vil overta som jokeren i en eventuell TDK oppfølger. Strengt talt kan jeg ikke se noen andre enn Depp klare å overta den rollen. Ville vært veldig fint om vår generasjons største skuespiller overtar for det som for mange ville bli en av neste generasjons største skuespillere. Om man først skal finne noen til å fylle hans sko.

Depp er helt klart en sånn type som kan fylle en sånn rolle. Det ser man jo gang på gang på gang. Hadde vært noe å sett Depp som jokeren i en eventuell oppfølger hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Personlig håper jeg at Jokere`n dør i TDK, blir mer film da,istend for en fortsettelse

vis TDK og neste batman film blir som Poc-DMC og AWE blir jeg skuffer

Lenke til kommentar
Personlig håper jeg at Jokere`n dør i TDK, blir mer film da,istend for en fortsettelse

vis TDK og neste batman film blir som Poc-DMC og AWE blir jeg skuffer

Men det er jo det som er mye av problemet med Burtons "Batman"

det at Joker døde (og at han hadde et navn.. og at han drepte foreldrene til Bruce.. og at han var en gammel gubbe..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...