Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Tror også sitatet til Nolan kan overanalyseres litt. Jeg ser nå for meg at Harvey Dent kanskje er viktigere for selve hovedhandlingen, kanskje det Nolan mener med ryggraden i filmen siden han skal være med i neste film. Mens The Joker er hovedskurken i filmen. Jeg tror også de kommer til å sette opp slutten mot den neste filmen ala Begins.

 

Men har vi hørt noe om Jokeren skal være med i treeren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke slik at det vil komme en treer. Nolan har sagt at han ikke har enset dette så alt for mye enda, han hadde jo ikke tenkt å lage The Dark Knight i utgangspunktet. Så tiden får vise om det kommer en treer, det er merkelig at så mange har fått det for seg at Nolan har sett for seg en trilogi. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke slik at det vil komme en treer. Nolan har sagt at han ikke har enset dette så alt for mye enda, han hadde jo ikke tenkt å lage The Dark Knight i utgangspunktet. Så tiden får vise om det kommer en treer, det er merkelig at så mange har fått det for seg at Nolan har sett for seg en trilogi. :)

 

Damn, kan så absolutt huske at jeg har lest at han har signert for tre filmer :dontgetit: Får da håpe at det skjer.

Lenke til kommentar

Både han og Bale har kontrakt på tre filmer ja, men i Nolans tilfelle så er han ikke forpliktet til det. Han kan trekke seg om han ønsker. I intervju har han forklart at han ikke planla noen oppfølger til Batman Begins, ettersom han aldri planlegger på den måten der. Men det ble nå noe av The Dark Knight allikevel. Han har samme holdning mot en eventuell tredje film i rekken.

 

Såfremt The Dark Knight gjør det bra på kino og DVD så tror jeg nok det kommer en oppfølger. Batman Begins reddet seg jo inn ved å ha utrolig utholdenhet på kinoen grunnet godt rykte. Men i forhold til de tre første Batman-filmene så hadde den litt å gå på. Men Nolans versjon av Batman har jo fått en stor tilhengerskare, så jeg tror nok The Dark Knight vil tjene mer enn Batman Begins.

Lenke til kommentar
In addition, Nolan considered the Penguin difficult to portray on film, explaining, "There are certain characters that are easier to mesh with the more real take on Batman we're doing. The Penguin would be tricky."

 

Denne her skjønner jeg ikke. Det er vel bare om man går for "Burton-Pingvinen" at det blir vanskelig. Før Batman Returns var jo Pingvinen en litt overvektig nattklubbeier som drev med litt våpensmugling og andre lyssky greier, han var ikke deformert i det hele tatt (sånn rent bortsett fra en litt lang nese). Men så kom jo filmen og det ble offisiell policy hos DC at Pingvinen heretter skulle fremstilles som han ble i filmen. Men nå har man mer eller mindre gått tilbake til den originale Pingvinen. Sånn som jeg ser det er det vanskeligere å "meshe" en såpass outrert figur som Jokeren med Nolans Batman univers mens Pingvinen skulle væree rimelig lett.

Lenke til kommentar

Har vært 16 timer på jobb og kom hjem og fant ut dette nå, forferdelig synd. For å være litt egoistisk så får vi håpe at Noalen har alt han trengte av Ledger og at det ikke var planglagt noen scener som måtte filmes på nytt eller noe i den duren.

 

Da var vi i gang igjen, kjendiser dør alttid 3 i slengen.

 

Er vel bare en uke siden Brad Renfro strøyk med og nå Ledger, da er det bare å vente på nr. 3 i løpet av kort tid...

Lenke til kommentar

Jeg vil nok dessverre tro at dette er slutten for Batman-serien for denne omgang. Jeg tviler på at Nolan og Bale vil gjøre en ny film, det vil nok bli for smertefult å samles igjen med alle de minnene det vil lede til. Ikke minst om filmen legger opp til at Jokeren vil ha en del i en eventuell treer.

 

Det er kanskje like greit. Dette her er et skikkelig tøft slag. Det vil bli tøft å se The Dark Knight nå, dette vil nok drepe all pågående PR i form av Virtual Campaign med Jokeren og alt det der som har foregått. Men filmen vil få utrolig stor oppmerksomhet allikevel, dessverre på grunnlag av en ytterst tragisk hendelse.

 

Dette vil nok prege Hollywood i den kommende fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...