Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utifra traileren virker det ihvertfall som Jokeren blir veldig sentral, noe jeg tror blir veldig bra. Ledger virker foreløpelig som en langt mer psykotisk og jævlig type enn den Nicholson portretterte, så dette blir spennende. Men så lurer jeg også litt på hvor mange andre skurker vi får. Hvor mye tid vil Scarecrow ha (om noe)? Hva med Sal Maroni? Blir Dent Two-Face?

 

Jeg har fortsatt veldig troa på at Dent ikke blir Two-Face før i treeren, og at Scarecrow vil ha en liten rolle.

 

Og Manx: Filmen kommer da ikke før i juli?

er blitt bekreftet at Dent blir skadet i denne filmen.. de har bla filmet en scene som ryktes å være slutt scenen som inneholder noen snuter.. en bar og Two-Face

 

Hmm...da kom jeg til å tenke på noe. Da kan vi vel kanskje forvente en slutt ala. Batman Begins? Altså en slutt som setter opp historien for nesten film.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som vet om The Penguin skal være med?

 

Hørte han hadde en stor rolle i filmen som kommer etter The Dark Knight, samt en liten birolle i denne filmen.

The Penguin er ikke med. Harvey Dent, som blir Two-Face, er med. Nolan har kommentert om det er aktuelt å ha med The Penguin i en fremtidig film:

 

In addition, Nolan considered the Penguin difficult to portray on film, explaining, "There are certain characters that are easier to mesh with the more real take on Batman we're doing. The Penguin would be tricky."

 

Det er heller ikke aktuelt å ha Robin med, ettersom filmene tar for seg Batman i sine første år. Robin er en karakter som kommer langt senere i hans liv. Det som er kjent rundt en eventuell oppfølger til er vel at den vil handle om The Joker sin rettssak og ha med Two-Face. Men det er vel kun rykter egentlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva er dette om at Jokeren skal ha en liten rolle som skurk? Jeg så alltid for meg at Jokeren skulle være hovedskurken i denne filmen, mens Two-Face blir hovedskurken i neste.

 

Tror man leser litt vel mye inn i sitatet fra Nolan. Det er nå ganske klart at Jokeren er en ganske viktig del av handlingen. Men filmen vil jo også handle en del om hvordan Two-Face blir til skurk. Lurer på om filmen bærer preg av at Batman bli mer en bi-karakter slik som fort ble resultatet i Batman-filmene etter Batman(1989). Det beste er å ha en jevn fordeling, såfremt det ikke er en "origin" historie.

 

Jeg er spent på om denne filmen vil etterlate noe som kan gi noe hype til en eventuelt oppfølger. Dette er den sjette Batman-filmen i min tid og jeg føler det vanskelig å ha alt for store forventninger, selv med Jokeren som lokkemiddel. Hadde vel vært enklere om jeg var 20. Men som med Spider-Man 3 så begynner jeg å bli litt lei av den konservative linjen. Jeg vil ha noe nytt, selv om jeg nok vil finne god underholdning i både TDK og Hellboy II. Synd Justice League er blitt utsatt på ubestemt tid, samt at det skal veldig mye til for at man skal makte å lage en Avengers-film med den strategien man planlegger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...