Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fem første minuttene av The Dark Knight

http://www.youtube.com/watch?v=TwV_SOgvq2s

er bare en ting å si .. fucking ay!

Åå....gåsehud...

Det så jo faktisk j***** kult ut. Litt humor var det med også. Vi får tro traileren kommer i løpet av dagen. Det som er så kjipt er at det er ut som om de har fått ferdig veldig mye av filmen, mens de bare holder oss på pinebenken i et halvt år. Det er sikkert masse SFX-shots som de bruker lang tid på, men jeg er sikker på at de kunne hatt filmen ferdig før juli.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye av filmen som vil omhandle Jokeren. Både Keaton og Kilmer trakk seg jo delvis fordi man syntes Batman ble redusert til nærmest å være en bi-karakter. Syntes egentlig det var ganske fint med de to første filmene at de fokuserte vel så mye på slemmingene som på Batman. I Batman Begins så var nesten alt fokus på Wayne/Batman så gjør ikke meg noe om Jokeren stjeler litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Utifra traileren virker det ihvertfall som Jokeren blir veldig sentral, noe jeg tror blir veldig bra. Ledger virker foreløpelig som en langt mer psykotisk og jævlig type enn den Nicholson portretterte, så dette blir spennende. Men så lurer jeg også litt på hvor mange andre skurker vi får. Hvor mye tid vil Scarecrow ha (om noe)? Hva med Sal Maroni? Blir Dent Two-Face?

Lenke til kommentar
Utifra traileren virker det ihvertfall som Jokeren blir veldig sentral, noe jeg tror blir veldig bra. Ledger virker foreløpelig som en langt mer psykotisk og jævlig type enn den Nicholson portretterte, så dette blir spennende. Men så lurer jeg også litt på hvor mange andre skurker vi får. Hvor mye tid vil Scarecrow ha (om noe)? Hva med Sal Maroni? Blir Dent Two-Face?

Jeg har fortsatt veldig troa på at Dent ikke blir Two-Face før i treeren, og at Scarecrow vil ha en liten rolle.

Og Manx: Filmen kommer da ikke før i juli?

Lenke til kommentar

Har ingen illusjoner om at en som Ledger vil toppe Nicholson. Ikke i prestasjon i hvert fall, han får håpe på at denne versjonen av Jokeren er en mer skremmende en. I skuespillerprestasjon vil aldri Ledger komme i nærheten. Ikke negativt ment, Ledger er en veldig dyktig og lovende skuespiller. Men han er ikke inne på den korte listen av skuespillere som kan prestere hva Nicholson makter.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt veldig troa på at Dent ikke blir Two-Face før i treeren, og at Scarecrow vil ha en liten rolle.

Og Manx: Filmen kommer da ikke før i juli?

er blitt bekreftet at Dent blir skadet i denne filmen.. de har bla filmet en scene som ryktes å være slutt scenen som inneholder noen snuter.. en bar og Two-Face

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...