Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nyeste jeg har fått med meg nå er vel at det er vist en prolog som viser Joker og hans kumpaner som raner en bank.

Det skal visst også komme en ny trailer før filmen "I Am Legend" den 14.des.

På IMAX vil man få sett de syv første minuttene av TDK, samt en trailer/teaser, før visningen av I am Legend.

Lenke til kommentar
Det nyeste jeg har fått med meg nå er vel at det er vist en prolog som viser Joker og hans kumpaner som raner en bank.

Det skal visst også komme en ny trailer før filmen "I Am Legend" den 14.des.

På IMAX vil man få sett de syv første minuttene av TDK, samt en trailer/teaser, før visningen av I am Legend.

Jepp, av det jeg har hørt så skal ikke de 7 minuttene avsløre noe overaskende. Det viser rett og slett:

Joker og hans menn med klovnemasker som raner en bank. Joker har en liten replikk, slår ihjel banksjefen(Fantastisk at filmen blir litt råere enn Begins!)og de stikker av. Skal visstnok være de raskeste 7 minuttene noensinne.

Men gleder meg stort til traileren kommer! Håper inderlig at det er en trailer og ikke en ny teaser. Men såpass tidlig er det kanskje tvilsomt at det er en stor trailer.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på at han ikke er en som blir vansiret til å få sitt klovneaktige ytre. I TDK er han vistnok kun en imoralsk skrulling som sminker seg. Det fraviker litt fra Jokeren som jeg kjenner han. Ingen psykologisk trauma grunnet at utseendet ble ødelagt. Men de har jo Harvey Dent i samme film, så ble vel for mye med to som blir utsatt for dette? Uansett så gjør det Jokerkarakteren litt "fattigere".

Lenke til kommentar

Og der har jeg sett den nye fulle TDK-traileren.... :dribble: ....

Vel, The Joker ser usedvanlig bra ut, og jeg er nå sikker på at Heath Ledger var et genialt valg. Selv om det er vanskelig å se ut i fra traileren så virker det som om stemningen er den samme som i Begins. Det kan være fordi de har brukt musikk ifra Begins i traileren, jeg håper og tror at musikken i TDK blir enda bedre enn før. Det så rett og slett veldig bra ut, eneste jeg er litt skuffet over er at vi ikke fikk se mer av Dent/Two-face.

Traileren har forresten ganske dårlig kvalitet enda. Men det kommer nok en offisiel HD-versjon i nærmeste framtid.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...