Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir det gjensyn med scarecrow?

Det er vel ukjent enda tror jeg. Men tror det har vært snakk om at han har vært på settet, så jeg håper og tror at han ihvertfall har en liten rolle.

Har det ikke til og med vært bilder av han fra settet? Mener å huske han var i et parkeringshus eller noe. Lurer på hva slags rolle han eventuelt vil få i TDK-plottet.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar
Kommer til å bli neste års kuleste film, uten tvil.

Støttes! Blir neste års store kinoevent :love:

Jeg gjetter på at Scarecrow får en liten rolle i filmen, kanskje bare for å wrappe opp storylines(ble rart språk der) fra Batman Begins. Er fortsatt mange fra galehuset som er på frifot. Jeg håper og tror at The Joker og Harvey Dent blir fokusert mest på.

Har vi fått vite om Harvey Dent blir Two-Face i TDK, eller om rettsal-scenen kommer i treeren?

Lenke til kommentar
Har vi fått vite om Harvey Dent blir Two-Face i TDK, eller om rettsal-scenen kommer i treeren?

Han har blitt sett med sminke på settet så blir nok i denne

Scarecrow er med ja.. sammen med noen folk som har kledd seg opp som batman :p

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Det er faktisk tidenes The Joker. Og det er en karakter som tidligere har blitt spilt av Jack Nicholson.

Det er vel en fordel å se filmen før man avgjør det. Å avgjøre utifra et bilde at noen er bedre som The Joker spilt tidligere er nærmest blasfemisk. Spesielt med tanke på at det her er snakk om Jack Nicholson. ;)

Det jeg lurer på er om karakteren i filmen faktisk sminker seg hvit. Håper ikke han reduseres til en galning som sminker seg til en klovn. Han må være vansiret, både munn og hudfarge. Her snakker vi om at det må skje i Michael Jackson stil og ikke Kizz stil.

Må si bildene hyper enda bedre. Fikk litt Beetlejuice-vibber av det.

982006_0914_beetlejuice294.jpg

Lenke til kommentar

Han bør jo være glad for at han ikke har skolisser, for han ville slitt med å få knytet de.

Men det positive med drakten er at nakkepartiet ikke er så stivt. Det er veldig merkbart i andre Batman-filmer at drakten er stiv som en stokk akkurat der. Ser man Batman Begins og er obs på det så skinnr det gjennom hvor håpløs drakten var til å bevege seg gjennom og Nolan har brukt mange kreative vrier på å skjule det. Du ser han ikke sitte seg ned på huk, plutselig sitter han bare der. Så lite motorisk bevegelse når Bale er i drakta og koreografien i kampscenene er rotete og kaotisk og uten mening. Mens de er noe helt annet når Bale er ute av drakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...