Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
si hva dere vill.. er uansett det mest logiske kostymen for en som gjør hva han gjør...

 

og den er 100% bassert på realisme..

 

8916631[/snapback]

 

Det er lite logikk å spore her og jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. Drakten er ikke pen. Drakten kunne fint beholdt utseendet fra Batman Begins, med de samme forbedringene (da spesielt hode/nakkedelen). Spesielt når jeg ser på brystkassa til den heslige modellen der får det meg til å minnes mer om denne karen;

 

skeletor.jpg

 

 

Drakten ser værre ut enn den i Batman Begins og det er ingen fornuft bak det. Jeg trodde de hadde lært av fadesen med Batman på slutten av 90-tallet og man bør gjøre alt for å unngå noe som i det hele tatt kan minne om det.

 

Edit; Veldig bra at de har Scarecrow med, Cillian Murphy gjorde en fenomenal jobb i BB.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Haha, figuren så helt jævlig ut. Så ut som Tron-guy. I filmen er den selvsagt griselekker, men jeg tror ikke jeg investerer i den dukken med det første.

8918366[/snapback]

 

Om filmen holder samme standard som Batman Begins så kan de egentlig slenge på nipples, glitter og en hale uten at det vil ødelegge filmen nevneverdig

Lenke til kommentar
Haha, figuren så helt jævlig ut. Så ut som Tron-guy. I filmen er den selvsagt griselekker, men jeg tror ikke jeg investerer i den dukken med det første.

8918366[/snapback]

 

Om filmen holder samme standard som Batman Begins så kan de egentlig slenge på nipples, glitter og en hale uten at det vil ødelegge filmen nevneverdig

8919743[/snapback]

Jeg synes ikke det var nipplesene som ødela Schumacher-filmene, men for all del :p

Lenke til kommentar
Håper vi ser litt mere av Scarecrow og litt mindere av Jonathan Crane i denne filmen da. Han burde bruka maska mye mer.

8918420[/snapback]

 

Nåja. Jeg synes Dr. Crane er enda mer creepy enn Scarecrow. Cillian Murphy's stemme og femi-look får ihvertfall meg til å skjelve.

 

Anyways, bra han er tilbake. Han var ihvertfall noe av det beste med Batman Begins, både med og uten maska.

Lenke til kommentar

smoldman23.jpg

 

In a drowsy London hotel room, from behind a bushy policeman's moustache, a quiet, reserved Gary Oldman is considering his reputation as - his words - 'Crazy-Scary-Gary'.

 

Gary Oldman

Gary Oldman: 'I don’t have a publicist. I don’t go to premieres. I don’t go to parties. I just have dinner at home every night with my kids'

 

That is: Gary Oldman, brilliant portrayer of skinheads, punks, vampires, assassins, psycho-cops, psycho-pimps, psycho-psychos.

 

The actor fundamental to the success and magic of Mike Leigh's Meantime, Stephen Frears's Prick Up Your Ears, Alex Cox's Sid and Nancy, Francis Ford Coppola's Dracula, Oliver Stone's JFK, Luc Besson's Leon, Tony Scott's True Romance and Alan Clarke's The Firm.

 

The writer-director whose gritty south-east London upbringing formed the backdrop to 1997's Nil by Mouth: a semi-autobiographical tale of alcoholism, drugs, criminality, wife-beating and the misery man hands on to man.

 

The 'bad boy' who, almost as soon as his career started, escaped Britain for high times in New York and Los Angeles.

advertisement

 

The thrice-married, thrice-divorced drinker who went into rehab in 1995 and hasn't, he says, touched a drop of alcohol since.

 

'I don't know how it happened,' Oldman says of his pigeonholing as a natural born gangster. He speaks slowly. Very slowly. In clipped sentences. 'I really don't. I was this... psycho guy. I just got into these parts. Then it... it... contaminates people. And they think that you're Crazy-Scary-Gary. The closest character to me,' he adds with ponderous gravity, 'is Jim Gordon.'

 

Jim Gordon is the police lieutenant in the Batman stories. Oldman played the veteran cop in Chris Nolan's hugely successful franchise reboot Batman Begins (2005). He is reprising the role in The Dark Knight, in which Lt Gordon teams up with Batman (Christian Bale) to take on the Joker (Heath Ledger). It is currently being filmed in the UK, which is what has briefly brought Oldman from his home in LA back to England.

 

The portrayal of kindly Lt Gordon also explains the droopy, salt'n'pepper moustache he is sporting today, if not the orange trainers the 49-year-old is wearing at the bottom of his sloppy-joe ensemble (dark suit jacket, grey cartoon T-shirt, jeans).

 

I tell Oldman that the first word that comes to mind when you think of Jim Gordon is 'avuncular'. 'Yeah,' he replies with a light shrug. 'Got a good sense of right and wrong. Family man. Just a regular geezer.'

 

Is this something that has come to Oldman as he approaches his 50th birthday, a good quarter of a century since he started out as an angry young man of British film?

 

Another shrug. Another reply so low and quiet my tape-recorder will barely pick it up.

 

'I've always been that way,' says Gary Oldman.

for mer se her http://www.telegraph.co.uk/arts/main.jhtml.../smoldman23.xml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...