Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Jeg likte drakten, men hvis de bare hadde beholdt drakten fra Batman Begins. Men men... Gleder meg ihvertfall utrolig mye til The Dark Knight. Forventningene er høye, og håper filmen topper de :w00t:

Endret av El-Morty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel egentlig ikke så altfor høye forventninger til denne filmen. Tror den kommer til å bli for kommers og plastic i forhold til Batman Begins.

En annen ting er at jeg er litt svak for filmer som viser hvordan en (super)helt trener seg opp til å bli det, slik vi ser i den første filmen. Tror derfor ikke for min del at "the Dark Knight" vil toppe Batman Begins.

Lenke til kommentar

Da har jeg troen av samme grunn som du ikke har det; jeg liker at en helt er så etablert at filmen slipper å holde fokus på introduksjoner og forklaringer, men heller kan handle om helt vs skurk i to timer. Hvordan den blir mer eller mindre kommers aner jeg ikke, men skurken denne gangen kommer til å bli tidenes.

Lenke til kommentar
Burton sin er jo den som er mest lik orginalen.

8893905[/snapback]

langt der ifra..

Orginalen er et tynt grått tøystykke

og så langt er det den nye drakta som er den eneste som har nærmet seg de orginale fargene

8894083[/snapback]

Burton sin har ivertfall den orginale logoen. Som er mye tøffere en den nye.

Lenke til kommentar
Burton sin er jo den som er mest lik orginalen.

8893905[/snapback]

langt der ifra..

Orginalen er et tynt grått tøystykke

og så langt er det den nye drakta som er den eneste som har nærmet seg de orginale fargene

8894083[/snapback]

Burton sin har ivertfall den orginale logoen. Som er mye tøffere en den nye.

8896531[/snapback]

feil...

den gule ovalen er ikke orginal..

heller ikke designet inni ovalen

Er vel ingen som blir fornøyde før det kommer en film hvor han stiller opp i identisk drak til dette

Batmanlee.png

Neste skritt blir vel at han tar et grått tøystykke over den der drakta .. så det blir slik det er i dag

Batbullet.jpg

Lenke til kommentar
Det er egentlig det som er så usannsynlig fett med Batman. Er bare en litt gæren riking som har fått det for seg å redde hjembyen sin.

8897962[/snapback]

Bra sagt, spesielt når han kjemper mot superskurker med krefter så er det spennende å se hvordan han bruker kløkt framfor radioaktivt supersyn elns. Han slipper også tanker som Spidey og Supe har om "jeg må ikke misbruke kreftene mine", han kan la følelser som hevn og forakt overta og gå helt amok =D

Lenke til kommentar

jeg vil fremdeles se en film versjon av batman der han faktisk dreper noe direkte.

syns han skal være enda mørkere enn det han er i batman begins, men jeg skjønner jo veien de har godt, at han skal ikke bare være en vanlige vigilante eller gå ned på samme nivå som de han slåss mot, men ville fremdeles sett en mørkere versjon

Lenke til kommentar
Det er vel fordi han trenger mer polstring/skuddsikre "klær" siden han ikke har superkrefter sånn som andre superhelter...

8897844[/snapback]

Det er et idiotisk kompromiss filmskaperne der gjør. Drakten i BB var nær optimal, denne skriker langt mer "harry". Batmandrakt uten knebeskyttere er langt bedre enn en med og jeg tviler på at noen tilskuere finner det lite realistisk om han vellger å ikke løpe rundt med skateboardutstyr.

Det ser ikke rent lite latterlig ut og drakten hadde gjort seg bedre uten akkurat det der. Det er vanskelig å tro at drakten faktisk ser bedre ut når den har albuebeskyttere og knesbeskyttere :)

Lenke til kommentar

Var vel det jeg skulle skrive også.

Det er vel som alt annet med Batman i ny form drakten utvikler seg også. De har vel gjort det sånn at det skal se troverdig ut når han beveger seg. De kunne jo gitt han en av disse (bare i matt svart :p )

medievalbluedsuitofarmonq9.jpg

Det var vel en av disse Michael Keaton brukte tror jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Green Arrow er mye kulere enn Batman da..

han er bare en kis med pil og bue..

Faktisk er han den meste relatistike superhelten som finnes... (har bla unger over alt :p)

bare synd GA og Batman ikke er helt ok enda..

(Batman føler seg sveket av GA etter noe saker for noen årsiden)

OK jeg skal slutte nå

Lenke til kommentar
jeg vil fremdeles se en film versjon av batman der han faktisk dreper noe direkte.

syns han skal være enda mørkere enn det han er i batman begins, men jeg skjønner jo veien de har godt, at han skal ikke bare være en vanlige vigilante eller gå ned på samme nivå som de han slåss mot, men ville fremdeles sett en mørkere versjon

8898111[/snapback]

Er litt enig i deg. Hadde vært fett om Batman hadde vært omtrent sånn som Christian Bale sin karakter i Equlibrium.

Men på en annen side så hadde det kanskje ødelagt litt. Ville nok gått litt for mye bort fra tegneserien (? om jeg har forstått riktig ). Og dessuten så ville det gjort Batman litt mindre menneskelig enn han er nå.

Endret av manamind
Lenke til kommentar

finnes versjoner av batman der han dreper folk over lav sko da.

i begynnelsen drepte han folk og brukte våpen.

men få slår vel punisher som i følge MAX versjonene har sånn 2000 skurker på samvitigheten

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...