Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

forresten.. dårligeste tolking av en batman figur finner man i forever hvor tommy lee jones spilte Two-face som joker.. latterlig

7746074[/snapback]

Bane var jo værre da. Og det er jo ikke Tommy Lees feil, det var bare Joel Schumaker(aner ikke hvordan du skriver navnet hans) som var en forferdelig resisjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joel Schumacher er en glimmrende regissør, får bare problemer hver gang han får for mye penger mellom hendene. Men hvis du bare har sett Batman filmene hans så kan jeg jo skjønne hva du mener, selv om jeg liker Batman Forever, B&R derimot trenger vi ikke å snakke om...

Ta en titt på The Lost Boys, Flatliners, Falling Down, The Client, A Time to Kill, Tigerland og Phoneboot så forandrer du kanskje mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Katie Holmes skal ikke være med i denne filmen, så det blir en ny person som skal spille Rachel Dawes... YAY! en ny batman filmserie og en ny runde med bytte skuespillere i fleng..

FAEN TA Tom Cruise!

Renee Montoya er med i denne filmen .. eller de søer etter en latino skuespiller i 30åra til å spille en snut... kan bare være Renee Montoya

Lenke til kommentar

Priser meg lykkelig. Katie Holmes var en hvit flekk på en ellers sort perfekt vegg når det kommer til Batman Begins. Hadde vært bedre om de tok henne med og kverket henne i de første fem minuttene :evil:

Så kunne de heller dratt inn en ny bedre rollefigur.Rachel Dawes var en irriterende figur i forhold til resten av galleriet, good riddance.

Lenke til kommentar

eneste problemet med figuren dawes er vel egentlig det at det var en middelmådig skuespiller som spilte mot folk som Freeman og Caine..

ja Rachel Dawes skal være med .. tydlig en stor nok plass i filmen så de skriver hu ikke ut de tar heller å ansetter ei ny til rollen..

eneste jeg krever er val at de ansetter som som kan klare seg i scene med bale..

Lenke til kommentar
forresten.. dårligeste tolking av en batman figur finner man i forever hvor tommy lee jones spilte Two-face som joker.. latterlig

7746074[/snapback]

Mener å ha lest/hørt at dette ble gjort for og unngå at Two-face ble for anonym iforhold til Riddler. Uansett latterlig

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk bitcher over Katie Holmes. For all del, hun utmerket seg ikke, men mener dere virkelig hun gjorde en dårlig jobb? Altså at dere bevisst merket en uggen følelse hver gang hennes karakter dukket opp på skjermen?

Kommer ikke til å savne henne, men hadde ikke noe imot å se på de scenene hun var med i.

Lenke til kommentar

Er vel det som jeg synes er problemet de fleste andre utmerket seg og hun gjorde ikke så mye av seg. Er jo en rolle som hun ikke får gjort så alt for mye med heller, men likevel. Har heller aldri vært en stor fan av henne, det hjelper vel også på i samme slengen..

Lenke til kommentar

Etter å ha sett The prestige så er jeg litt bekymret. Filmen er veldig bra, er ikke det. Men stilen til Nolan begynner å bli litt repeterende. Men "in Nolan I trust" gjelder nå fortsatt.

Men det begynner å bli veldig mye forventninger og "krav" til hvordan ditt og datt skal bli nå. Blir det ikke rom for overaskelser og litt videreutvikling så kan det hele bli litt... forutsigbart. :)

Lenke til kommentar

Litt dyster og rolig tempo, vil jeg beskrive den som. Han liker å ha en overaskelse eller to på lur og selv om man tror man løser filmenes mysterium så er det som regel kun deler av løsningen. Man tar ikke feil, men unngår å gjette den virkelige overaskelsen. Veldig profesjonelt gjennomført, veldig fokus på realisme, selv om konseptet i seg selv er urealistisk, og en måte som engasjerer seeren. "Fingeravtrykket" hans er ganske klart i filmene hans og man merker den samme formen for atmosfære, i mangel på bedre ord. :)

En utrolig lovende regissør som leverer kvalitet hver gang så langt. Men jeg vil gjerne se han ta et steg videre og eksperimentere enda litt og ikke holde seg til det trygge og velkjente. Bryan Singer var lenge ansett som den nye Spielberg, men jeg må nå si at Nolan er langt mer lovende og har levert langt bedre filmer.

Nolan og Bale er en fantastisk kombinasjon. Sistnevnte er en skuespiller som kommer til å være stor i tiår fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...