Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

som sagt i en annen tråd

Det er cover bildet på en av Kevin Smith sine utgaver

GreenArrow01.jpg

nå som du er inne på det ... i et intrvju hinter nolan til at de henter mye fra "The Dark Knight Returns" en klassisk saga skrevet av Frank Miller

i den er blant Green Arrow med..

hmmmmmmmm :p

(satt i fremtiden, hvor green arrow har blitt terrorist og mistet en arm pga superman som jobber for myndighetene.

hgele histrien slutter med at Batman, Robin (en dame! denne gang) og Green Arrow går i skjul lang inne i "batcave")

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
som sagt i en annen tråd

Det er cover bildet på en av Kevin Smith sine utgaver

GreenArrow01.jpg

nå som du er inne på det ... i et intrvju hinter nolan til at de henter mye fra "The Dark Knight Returns" en klassisk saga skrevet av Frank Miller

i den er blant Green Arrow med..

hmmmmmmmm :p

(satt i fremtiden, hvor green arrow har blitt terrorist og mistet en arm pga superman som jobber for myndighetene.

hgele histrien slutter med at Batman, Robin (en dame! denne gang) og Green Arrow går i skjul lang inne i "batcave")

7160572[/snapback]

det var det jeg viste :thumbup:

men den der hørtes jo bra ut da, robin som dame er jo litt mer belivebole, enj batmann og tenåringsgutt..kan bli litt gay:P :p

Lenke til kommentar

åååååå batman og robin .. gay? .. veeel se her!

Batbed.png

Batman_panel_-_Robin_what_have_I_done_to_you.jpg

Batman kan være den første homofile superhelten .. men han har aldri kommet ut av skapet..

og det er mer sansynlig at han er bifil.. han står jo på en del med Selina Kyle/Catwoman

uansett så er den første superhelten som kom ut av skapet en X-men

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
hvem var det da? MÅ jo være angel:D d hadde vært konsivers det:P

7179967[/snapback]

Med tanke på Warren's afære med Psylocke, så blir det sådd tvil om det :)

Ellers er det vel litt diffused å hinte om at han er en X-man, da han også var medlem av Alpha Flight først.. :)

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
den første superhelten som kom ut av skapet var Northstar en av de utallige X-men som ikke har vert i noen film enda

han kan fly....

7183490[/snapback]

Da også en av de uttalige x-men som ikke startet i x-men, men ble med mye senere.. Orginalt med i canadiske alpha flight, og var med der ihvertfall til slutten av Wolverine Volume2 printingen.. Men vi snakket om samme mann ;)

Kan fly og ev bevege seg med super-human speed, og genere "lys" ( ev force blast ) ved å akselere sin egen molekyler til superfart. Ved å levere slag med superfart kan han faktisk oppnå og skade selv The hulk :)

Ble drept av Wolverine ( under Hydra/The Hands påvirkning ) og da igjen igjennoplivet av The Hand, med en ikke så pen agenda lenger.. Sist jeg leste noe med han var han i SHIELD-vartekt, hvor de prøvde å få rista The Hands hjernevasking av han..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

var det ikke snakk om liverpool da? leeds er jo ikke så værst det helelr..men jeg liker liverpool bedre(kan ha noe med min stus som liverpool fan og at jeg har vært i liverpool,men ja ja)

tror du man-bat kommer på en batman film?

Lenke til kommentar

Man-Bat kommer nok aldri i noen batman film så lenge Nolan er i kontroll

er litt for... tåpelig figur

vil nok aldri se noen skurk som har noen form for superkrefter i batman filmene heller..

(jeg velger å kalle Joker sin imunitet mot all type gift og gasser som .. bra imunsystem)

men de skal bare filme littegran i leeds, på universitetet der..

er uansett verken sikkert at det blir filming der eller i liverpool.. men i liverpool var det snakk om å filme langs vannet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...