Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"

Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

• 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå liker jeg både Burtons Batman og spesielt liker jeg Danny Devito som skuespiller, men Penguin kunne like gjerne fått et annet navn. Eneste karakteren hadde til felles med tegneserieversjonen var jo navnet. Nå er det lenge siden jeg har sett filmen, så jeg skal være litt forsiktig med mitt 10 år gamle minne om filmen, men Penguin mener jeg bestemt å ikke like i den filmen.

Men smaken er nå som baken.

Lenke til kommentar

du glemte paraplyene.. det han han til felles med den ekte penguin..

'

uansett BOF melder at flere mediaskilder raporterer om at Katie Holmes har gått i hard trening for å kvitte seg med babykiloene før innspillingen av TDK noe som kan bety at hun er med ..

men som sagt eneste som er bekreftet så langt er bale og ledger..

(med det finnes ingen grunn til at noen av de andre sier nei)

Lenke til kommentar
Producer Chuck Roven on The Dark Knight

Source: Heather Newgen August 12, 2006

You may not know him by name, but you definitely know his work. Charles "Chuck" Roven served as producer on Batman Begins and he's back on board for the sequel The Dark Knight, which is tentatively due in June 2008.

SuperHeroHype caught up with the industrious producer at the junket for Universal's Idlewild, which he also a part of, however Roven was pretty tight-lipped about what cast members would be returning, as well as whether Philip Seymour Hoffman would play a role in the upcoming film.

"One of the things that we have always done--we did it with the first "Batman" movie in which we were involved, 'Batman Begins'" he explained, "[is] we don't comment on any rumors because it takes all the fun away."

Still, he did talk a little about Heath Ledger joining the cast. "We're really thrilled about Heath Ledger playing The Joker. As Chris Nolan said, the great thing about Heath is he commits himself fully and totally to everything he does. He's just a brilliant, brilliant actor and you know this Joker is a very interesting dark fellow."

How so we asked? "You're going to have to wait on that," Roven laughed.

As far as confirming who will be back for the sequel, he did confirm Christian Bale as we already know, but was very vague when it came to anyone else. "We are hoping, depending upon everyone's schedule and other aspects of what it is they want to do with their careers, that we're going to get most if not all of them who are alive back. Meaning "alive in the movie", not really alive… sorry. We're supposed to get them back if we can. The script is in the process of being written. There isn't a screenplay that exists right now, so I can't really tell you much more than that. Certainly Christian Bale is going to play Batman and Bruce Wayne."

"We are supposed to start shooting what we call a preshoot, which we know what that is, in January and then the main body of the movie is going to start in March," he added.

http://www.superherohype.com/news/featuresnews.php?id=4634

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

100% enig der ja

han kan jo ikke være på frifot,han mpå jo udskadligjøres

-i cant kill u,but i dont have too save u

Lenke til kommentar

Christopher Nolan har snakket med en journalist om TDK

Horowitz: Batman Begins dealt with a range of themes from revenge to how we confront fear. What themes will you be exploring in The Dark Knight?

Nolan: I suppose in loose terms I can say it’s about things having to get worse before they get better.

Horowitz: It’s that note the first film ends on of escalation?

Nolan: Very much.

Horowitz: Is there anything to be inferred from the name you’ve chosen for this film, The Dark Knight?

Nolan: Ultimately yes. [Laughs] But I’ll leave that for people to infer.

Horowitz: This is the cryptic portion of our chat.

Nolan: Yeah. [Laughs] The title has been chosen very specifically. It’s quite important to the film.

Horowitz: I take it [the Joker] will be less Cesar Romero and Jack Nicholson than the Joker we saw portrayed in a comic like The Killing Joke?

Nolan: Yes. I would certainly point to The Killing Joke but I also would point very much to the first two appearances of the Joker in the comic. If you look at where the Joker comes from there’s a very clear direction that fits what we’re doing very well.

Godt å vite hvor han henter sin Joker fra..

mer info kommer når magasinet intervjuet er fra kommer....

om 2 MÅNEDER!

sies også at september blir veldig spennende når det gjelder TDK nyheter :p

Lenke til kommentar
La oss håpe hun blir slaktet av The Joker før ti minutter er gått. Katie Holmes trakk ned BB, enkelt og greit.

6662364[/snapback]

Jeg skjønner ikke klaginga om Holmes. Synes hu ikke gjorde noe fra eller til. Irriterer meg ofte over kvinnfolk i filmer, men syns hu var helt grei.

6732740[/snapback]

Faktisk enig her.. Jeg likte feks Kate Bosworth som Lois Lane mye mindre enn jeg gjorde med Katie..

Lenke til kommentar
La oss håpe hun blir slaktet av The Joker før ti minutter er gått. Katie Holmes trakk ned BB, enkelt og greit.

6662364[/snapback]

Jeg skjønner ikke klaginga om Holmes. Synes hu ikke gjorde noe fra eller til. Irriterer meg ofte over kvinnfolk i filmer, men syns hu var helt grei.

6732740[/snapback]

Faktisk enig her.. Jeg likte feks Kate Bosworth som Lois Lane mye mindre enn jeg gjorde med Katie..

6734941[/snapback]

Nå er nå smaken som baken. Rollen til Katie Holmes var kjedelig og den typpiske "dumme kvinnen som alltid må reddes". Katie Holmes er en middelmådig skuespiller, så det er vel ikke lett når man spiller mot eliteskuespillere som filmen var proppet av. Angående Kate Bosworth så klarer jeg ikke gjøre meg opp en mening om hun var dårligere enn Holmes eller ikke. Begge var dårlige. Kirsten Dunst gjorde gode roller i Spider-Man filmene, litt mer interessant og utfordrende for filmens helt enn det Holmes og Bosworth sine roller var.

Lenke til kommentar

hadde Sam vert smart :p hadde han hatt Mary-Jane som en mindre sentral figur i 1ern ..

og fokusert på Gwen Stacy

istedenfor slik som han gjorde å skrev om hele den scenen hvor Gwen Stacy dør til å bli en av de utallige gangene spider-man redder Mary-jane

heldigvis er jo Gwen Stacy med i den nye da.. men det er ikke det samme.

hu er liksom ikke Parkers første store kjærlighet lengre..

hu er mer som "symbiotets" kjæreste i Spider-man 3

la oss bare håpe hu dør (ikke noe imot figuren eller skuespilleren.. er bare slik historien om gwen er)

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
hu er mer som "symbiotets" kjæreste i Spider-man 3

la oss bare håpe hu dør (ikke noe imot figuren eller skuespilleren.. er bare slik historien om gwen er)

6736863[/snapback]

Jeg tror også hu dør.. Mulig hu ofrer seg elns.. Hele Gwen saga'n er jo en tragisk historie.. Alt med hvordan hun døde, og i senere tid; barna hennes

EDIT: tragisk ass in trist.. Ikke tragisk dårlig ^^

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...