Bad4Bing Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja da var det ikke slik at leieboerne var av det menneskelige slaget. Men å vite at huset ditt blir brukt av dyrene i naturen er et gledesutbrudd i seg selv. Vi har i sommer fått besøk av to kjøttmeiser som også har fått unger. Derfor har de bygget et reir, og av alle steder i en ventil som ikke er i bruk lengere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Skal du ta bilde av reiret? Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Har bilder av "foreldrene" og litt av reiret, men jeg vet ikke hvordan jeg skal laste det opp på hardware.no? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du kan legge ved filer til innlegg. Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hmmmz. Alt jeg ser er den IMG knappen, men den vil at jeg skal henvise til en URL. Men det er jo lettere sagt enn gjort. Endret 9. juni 2006 av Bad4Bing Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Beklager, jeg var ikke klar over at det var umulig å legge ved filvedlegg i denne forumkategorien. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) - glem det - ........... Endret 9. juni 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Hvorfor er det ikke mulig å legge igjen bilder i denne forum - kategorien? Jeg fant ut hvordan nå, men kjipt når man har allerede startet tråden i denne kategorien at man ikke kan sette inn bilder Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er det harde livet på hw.no Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Er det mulig å få flyttet tråden da? Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Har flyttet emnet til under OT. Der har jeg også lagt ut bildene som jeg har tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå