Ranger Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg lurer på om det er mulig å brenne bilder på CD og så vise dem frem ved hjelp av en VCD-spiller? Jeg skal sende bilder til Asia slik at noen venner kan spille dem av ved hjelp av sin VCD-spiller. Kan jeg lagre bildene i JPG-format eller må jeg lage et slide-show lagret som MPEG? Noen som har en formening om dette? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Dette har vært diskutert en rekke ganger tidligere her på forumet. Bruk forumets søkefunksjon. Har noen notater fra tidl. diskusjoner lagret i notisblokka: WinOnCD® 5 Power Edition is the comprehensive multimedia software tool for creating own projects with music, video and photos. The new WinOnCD 5 combines new efficient features with an even more user friendly interface so that you can more easily edit music and create Video CD's, DVD's, exact backups and copies of CD's. WinOnCD 5 Power Edition is a complete solution including Roxio DirectCD™, CD Emulator, CheckCD, Video CD Player, VCD Photo Album, VCD Music Album, MP3 Project and much more. alternativ: Bruk Ulead DVD pictureShow! Genialt Prog! Du finner en trail på sia dems. Noen speks: *Du kan lage 99 Slideshows som hver kan ha 99 bilder *Meny med valgfri bakgrunn og musikk(mp3) *Valgfri musikk under slideshowet(mp3) *Valgfri lengde som hvert bilde står Brenn det ut på en vcd med den innebygde funktjonen og smikk cd'n inn i en DVD spiller som tar brente og det funker Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Bare velg VCD i Nero og dra bildene over... Fungerer helt greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå