Jan Fredrik Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har fått en spyware/orm...dette må være alle ormers mor. Når jeg åpner browseren får jeg beskjed om at Windows security senter vil beskytte meg. Bare jug selvfølgelig, og jeg blir sendt videre til Antispywarebox.com. Jeg har hatt ormer og trojanere før, men denne er tøff. Noen tips(bortsett fra Ad-aware, Spyboot og Smitfraudfix)? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 En HijackThislogg ville hjelpe. Dersom du er modig kan du lese denne og se etter likheter, og kjøre det du tør: http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=878 Bernt K G'natt. Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Takk for tipset, men den linken trenger du minst 3-årig nerde utdanning for å fikse Lastet ned ewido anti-malware, og det ser ut som om den tok knekken på dritten. Det er vel på tide at vi slår grusomt tilbake på disse folka som bruker kvalitets tiden sin på å finne opp virus, ormer og liknende. Hva med å gi dem litt skikkelig buksevann, salt i tannkremtuben, eller den værste av dem alle:prikkedøden! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 eller den værste av dem alle:prikkedøden! Last ellers ned Hijackthis fra min signatur, scan til en loggfil, lim inn loggen her. Da ser vi hva du har fått, og kan gi råd videre. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Takk for tipset, men den linken trenger du minst 3-årig nerde utdanning for å fikse 6283751[/snapback] Hva behager!? Det holder da med gekskolen. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå