smurfine Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Har et sony dsc-p150 kamera og har nå en memory stick pro 512 mb minne i. Tenkte å kjøpe mer minne, men ser det er forskjellige typer memory stick. Både vanlig PRO, PRO DUO og PRO ULTRA. Hva er forskjellen? Må ha PRO siden jeg filmer på beste kvalitet. Endret 9. juni 2006 av smurfine Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Har et sony dsc-p150 kamera og har nå en memory stick pro 512 mb minne i. Tenkte å kjøpe mer minne, men ser det er forskjellige typer memory stick. Både vanlig PRO, PRO DUO og PRO ULTRA. Hva er forskjellen? Må ha PRO siden jeg filmer på beste kvalitet. 6278637[/snapback] hei..... du må se i bruksanvisningen hva kamera støtter. forskjell mellom disse memory stick er modeler, hastighet og noen er kortere, noen lengre o.l. hvis din kamera ikke støtter PRO DUO, så kan du ikke bruke disse. du må også se hvor stor i MB/GB memory stick kan du bruke. hvis jeg ikke tar feil så den største fra Sony er på 4GB, men spørsmål er om kamera støtter 4 GB..... jeg ser at du bruker memory stick pro, så anbefaler deg å holde til denne modelen. bare sjekk, hvor mye max. MB/GB kan du bruke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå