Gå til innhold

Flere ferdig med eksamen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA FOR FAEN!

3 i 3MZ. Fikk om det jeg kunne aller minst, nemlig integral og noe annet piss jeg ikke husker hva var.

Klarte ikke svare på noen spørsmål føler jeg, det var neste læreren som svarte for meg.

Sensor så noe ala dette: Ja, du var nervøs idag, det var mye du ikke kunne, men så var det også noe du kunne. Vi gir deg karakteren 3."

SATTAN DA VAR JEG HAPPY!

Lenke til kommentar

Hadde eksamen klokka 16.00 i dag :wee: Får karakter klokka 20:00, håper på en firer, men tipper tre :( Bah, gikk rimelig dårlig, men er i hvert fall overstått :D

Edit: Woot :w00t: Ble fire på meg :wee:

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Jeg fikk 4 i Norsk. Helt greit. Læreren er så dødsskummel, 3 av 5 brøt sammen på en eller annen måte i løpet av eksamenen. Jeg gjorde ikke det, men jeg vet jeg kunne ha gort en bedre jobb med en annen lærer. Det er litt surt å tenke på...

Lenke til kommentar
Jeg fikk 4 i Norsk. Helt greit. Læreren er så dødsskummel, 3 av 5 brøt sammen på en eller annen måte i løpet av eksamenen. Jeg gjorde ikke det, men jeg vet jeg kunne ha gort en bedre jobb med en annen lærer. Det er litt surt å tenke på...

6314543[/snapback]

:ohmy:

Dritt når læreren bestemmer hva slags karakter man får.

Lenke til kommentar
Hvordan klager man egentlig på karakterene? Har fått noen firere der jeg skal ha fem.

6320446[/snapback]

Ta med deg prøvene for denne terminen til rådgiver. Gå gjennom prøvene med han/hun. Se på snittet og snittet i fjord. Er rådgiver enig med deg at det sjangs for å forbedre karakter, kan han snakke med læreren din evt rektor. Vil ikke lærer sette opp karakter kan du be om ny prøve, vurdert av en annen lærer på en annen skole, eller du kan få en av prøvene du mener burde hatt høyere karakter og få den revurdert av en annen lærer. Men snakk med lærer før du trer i gang med klaging. Ofte at læreren har oversett noe og hjelper deg på stedet..

Menne fri fra muntlig examen..

Lenke til kommentar
JA FOR FAEN!

3 i 3MZ. Fikk om det jeg kunne aller minst, nemlig integral og noe annet piss jeg ikke husker hva var.

Klarte ikke svare på noen spørsmål føler jeg, det var neste læreren som svarte for meg.

Sensor så noe ala dette: Ja, du var nervøs idag, det var mye du ikke kunne, men så var det også noe du kunne. Vi gir deg karakteren 3."

SATTAN DA VAR JEG HAPPY!

6313532[/snapback]

Hehe, var oppe i 3MX muntlig i dag. Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din :p Følte også at det gikk SØPPEL, sikker på at jeg skulle få 2. Men det ble 3, og er fornøyd med det :) Faget tatt i betraktning! Nå er jeg feeeeeeerdig!! Og med spesiell studiekompetanse i lomma reiser jeg ut i den store verden! :cool:

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...